Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-25@08:20:08 GMT

اجرای ۲۹۱ کیلومتر شبکه ‌گازرسانی در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۵۰۰۲

اجرای ۲۹۱ کیلومتر شبکه ‌گازرسانی در استان قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از اجرای ۲۹۱ کیلومتر شبکه گازرسانی شهری و روستایی در سال ۹۸ در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، اسماعیل مفردبوشهری گفت: با وجود مشکلات و موانع موجود و سخت‌گذر بودن مناطق روستایی بیش از ۶۳ درصد عملیات اجرایی شبکه‌گذاری به طول ۱۸۵ کیلومتر و ۱۰۶ کیلومتر شبکه‌گذاری در این مناطق انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پارسال همچنین تعداد ۵۷۰۰ انشعاب جدید و علمک گاز به متقاضیان واگذار شد که از این تعداد ۷۱ درصد در سطح روستاها بود و امید است با افزایش دسترسی روستاییان به این نعمت خدادادی موجبات رفاه این عزیزان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به بهره‌مندی ۲۵ شهر و ۵۱۵ روستا از گاز طبیعی در این استان تصریح کرد: هم‌اکنون صددرصد جمعیت شهری و ۸۵ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و امید است با تلاش هرچه بیشتر در آینده همه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۱ کیلومتر خطوط و شبکه‌های آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شده است، اظهار داشت: این ۱۰۱ کیلومتر از خطوط و شبکه‌های آبرسانی با اعتبار دو هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال تعویض و بهسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب و سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب در استان داریم، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود سه هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال نیازمند اصلاح و بهسازی مجدد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه یکی از دلایل هدررفت آب، فرسودگی شبکه‌های انتقال است، اظهار کرد: البته وجود انشعابات غیرمجاز کنتورهای خراب هم یکی از عوامل هدررفت آب است، در این راستا هم شناسایی و حذف انشعابات غیرمجاز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

کد خبر 6085639

دیگر خبرها

  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین