Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@06:23:01 GMT

کوتینیو در آستانه پیوستن به چلسی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۵۲۸۳

کوتینیو در آستانه پیوستن به چلسی

ستاره پیشین تیم فوتبال لیورپول در آستانه تکمیل فرآیند پیوستنش به آبی‌پوشان لندنی است.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد باشگاه بایرن مونیخ برنامه‌ای برای قطعی کردن قرارداد فیلیپه کوتینیو ندارد، برای همین چلسی قصد دارد از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد و این هافبک برزیلی را به استمفوردبریج منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ستاره بایرن مونیخ دست به عصا شد +عکس

بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، فیلیپه کوتینیو در آستانه پیوستن به چلسی است، این در حالی است که گفته می‌شود بارسلونا قصد بازگرداندن این هافبک بزریلی به نوکمپ را ندارد.

ستاره پیشین لیورپول قصد بازگشت به فوتبال باشگاهی انگلیس را دارد و مدیران باشگاه چلسی هم مذاکرات خود را برای تحفیف گرفتن از بارسلونا که رقم 90 میلیون یورویی را برای فروش فیلیپه مشخص کرده‌اند، آغاز کرده‌اند.

پیش از این نشریه «اکسپرس» گزارش داده بود باشگاه لیورپول هم در حال مذاکره با بارسلونا برای بازگرداندن این هافبک 27 ساله به آنفیلد است. همچنین گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام نیز وضعیت هافبک برزیلی بارسا را زیرنظر دارند.

کوتینیو که بین سال‌های 2015 تا 2018 عضو لیورپول بود، در ماه ژانویه 2018 در ازای 167 میلیون یورو به بارسلونا پیوست. او در مدت 18 ماه حضورش در جمع کاتالان‌ها نتوانست عملکرد درخشانش در لیورپول را تکرار کند و در نهایت در تابستان 2019 با قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید 120 میلیون یورویی به بایرن مونیخ ملحق شد.

بایرنی‌ها از عملکرد کوتینیو راضی هستند، اما رقم 120 میلیون یورو برای قطعی کردن قرارداد این بازیکن را بالا می‌دانند، از این‌رو بعید به نظر می‌رسد که قرارداد او را قطعی کنند. کوتینیو در بایرن مونیخ عملکرد خوبی داشته و در 32 بازی از رقابت‌های مختلف 9 گل به ثمر رسانده و 8 پاس‌گل هم داده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید اخبار بورس فوتبال کوتینیو بایرن مونیخ چلسی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد

هافبک هلندی بارسلونا به دلیل مصدومیت بازی‌های باقیمانده فصل جاری را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرنکی دیونگ که در جریان شکست 3 بر 2 شب گذشته (یکشبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، در صحنه نبرد بر سر تصاحب توپ با فدریکو والورده، از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و در دقیقه 7+45 جای خود را به پدری داد؛ به خاطر همین مصدومیت این فصل دیگر نمی‌‌تواند برای کاتالان‌ها به میدان برود.

شبکه تلویزیونی «اسپورت» چاپ کاتالونیا در این خصوص گزارش داد؛ تست‌های انجام شده روی پای فرنکی دیونگ نشان داد که او دچار پیچ‌خودرگی درجه دو در ناحیه قوزک پا شده است و فصل برای او تمام شده است. شبکه تلویزیونی «ESPN» هلند هم با تأیید اینکه فصل برای دیونگ تمام شده است، خبر داد که او تا مسابقات یورو 2024 به شرایط بازی خواهد رسید و می‌تواند تیم ملی فوتبال هلند را در این مسابقات همراهی کند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

دیونگ 26 ساله که در سه فصل اخیر هشت بار مصدوم شده، گفته می‌شود بارسلونا در صورت دریافت پیشنهادی 100 میلیون یورویی حاضر به فروش او در پایان فصل جاری است.

دیونگ که تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارد، این فصل در 30 بازی برای این تیم به میدان رفته و دو گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق