Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  این رزمایش خیرخواهانه و کمک به همنوع در سه مرحله در استان مازندران اجرا می شود که مرحله نخست آن هم اکنون پیش از آغاز ماه رمضان در حال انجام است و ۲ مرحله دیگر  نیمه ماه رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله نهایی نیز در عید فطر انجام خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد : در اجرای رزمایش ضیافت همدلی حدود ۱۲ هزار بسته غذایی و معیشتی میان خانوارهای نیازمند مازندران توزیع می شود که ارزش هر یک از این بسته ها حدود سه میلیون ریال است . 

مدیر کل اوقاف مازندران اقلام ضروری و مایحتاج خانوارها از جمله گوشت قرمز ، گوشت مرغ ، برنج  ، روغن ، رب گوجه ، خرما و ماکارونی را از جمله کالاهایی عنوان کرد که در این بسته غذایی قرار دارد .

وی گفت : شناسایی و معرفی خانوارهای نیازمند توسط ارگان حمایتی محرومان از جمله کمیته امداد امام خمینی انجام می شود و براساس لیست ارائه شده این بسته ها به خانوارها تعلق می گیرد .

جناسمی با اشاره به اینکه هزینه این بسته های معیشتی از محل موقوفات مازندران تامین شد ، افزود : حدود ۱۰ درصد موقوفات استان نیات واقفان آنها اطعام دهی در ایام ماه رمضان است که هر  ساله این افطاردهی در مساجد برگزار می شد و امسال این هزینه به صورت تامین بسته معیشتی نیازمند در حال انجام است . 

مازندران بیش از ۱۴ هزار موقوفه دارد . 

وی همچنین در خصوص برنامه های ویژه ماه رمضان در بقاع متبرکه امامزاده ها و مساجد گفت: برای مقابله با کرونا مراسم های این ماه غیر حضوری و در فضای مجازی به صورت جزء خوانی و دیگر برنامه های دینی انجام می شود . 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان مازندران خرما عید فطر فضای مجازی کمیته امداد امام خمینی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رزمایش نظامی مشترک تحت عنوان «پرچم صحرا» با مشارکت ۱۰ کشور آسیایی و اروپایی به همراه آمریکا در امارات متحده عربی آغاز شد.

پایگاه خبری «ارم نیوز» روز دوشنبه گزارش داد که رزمایش نظامی امارات متحده عربی با عنوان «پرچم صحرا» با مشارکت کشورهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای شامل ترکیه، عربستان، عمان، کویت، آمریکا، کره‌جنوبی، فرانسه، انگلیس و آلمان آغاز شد.

وزارت دفاع امارات با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به هدف از برگزاری این رزمایش که ارتقای عملکرد و آمادگی رزمی کشورهای شرکت کننده عنوان شده است، اعلام کرد: ورود نیروهای هوایی از کشورهای مختلف دوست به امارات تکمیل شده و پایان یافته است.

این رزمایش ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.

پیشتر، وزارت دفاع امارات متحده عربی نیز در توئیتر اعلام کرد که این رزمایش با هدف افزایش دادن آمادگی رزمی و تبادل تجربه‌های نظامی میان نیروهای کشورهای شرکت کننده برگزار می‌شود.

رزمایش «پرچم صحرای ۸» ماه مارس گذشته با مشارکت بین‌المللی در امارات متحده عربی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس