Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:50:23 GMT

توسعه اسکیت قم با ۳۲ پایگاه آموزشی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۵۶۳۹

توسعه اسکیت قم با ۳۲ پایگاه آموزشی

حمیدرضا جلیلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: استعدادیابی از نخبه‌های رده‌های سنی پایه توسط مربیان با دانش اسکیت در باشگاه‌های هاجر، سفیران تندرستی، نارنج، جامعه‌الزهرا، آکادمی اسکیت داتیس، آکادمی اسکیت پرشین و مجموعه ورزشی انقلاب در کنار فعالیت ۳۲ پایگاه آموزشی زمینه‌ساز رشد و پیشرفت این رشته در قم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اسکیت قم در حال حاضر حدود ۵۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته دارد و با این تعداد ورزشکار در سال گذشته برنامه‌های مختلفی در بخش‌های فرهنگی با اجرای همایش‌ها و جشنواره‌ها و همچنین در بخش قهرمانی با برگزاری مسابقات داخلی و اعزام به میادین کشوری اجرا کردیم.

رییس هیات اسکیت استان قم افزود: در مجموع ۳۰ برنامه فرهنگی و رقابت استانی با همکاری و مشارکت باشگاه‌های این رشته برگزار شد، همچنین تیم‌های اسکیت قم در رقابت‌های متنوع کشوری به میدان رفتند که حاصل آن کسب سه عنوان قهرمانی، چهار مقام نایب‌قهرمانی و سه رتبه سومی آقایان بود، ضمن این‌که بانوان اسکیت‌باز قم موفق به کسب دو عنوان قهرمانی و چهار مقام نایب‌قهرمانی از مسابقات مختلف این رشته شدند و به تعداد این عناوین کسب‌شده شاهد دعوت ورزشکاران اسکیت قم به اردوی تیم‌های ملی بودیم.

وی اضافه کرد: دو تیم اسکیت دختران و دو تیم اسکیت پسران قم در دومین دوره المپیادهای استعدادهای برتر کشور حضور یافتند و دختران کاپ اخلاق را به خود اختصاص دادند، چهار تیم در لیگ‌های برتر داشتیم که دو تیم آن در اینلاین هاکی رده بزرگسالان آقایان، یک تیم اینلاین هاکی در بخش دختران و یک تیم رول بال در قسمت پسران با حریفان به رقابت پرداختند.

جلیلی با اشاره به برگزاری ۱۹ جشنواره و همایش همگانی و کارگاه آموزشی این رشته، اضافه کرد: در رشته رول‌بال بانوان میزبان مسابقات قهرمانی کشور هم بودیم که تیم شایسته قم عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد و یک دستاورد بسیار ارزشمند برای اسکیت استان رقم زد.

وی افزود: در سطح استان قم دو لیگ در رشته بتل‌هاکی برگزار شده و ۵۰ نفر از مربیان آقا و خانم این رشته در دوره مربیگری درجه سه رولر اسکیت عمومی آموزش دیدند، همچنین برنامه‌ریزی و ثبت‌نام برگزاری نخستین دوره لیگ فری‌استایل بانوان با حضور تیم‌های متعدد انجام گرفت ولی متاسفانه شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری این مسابقات شد.

وی افزود: هیات اسکیت تا اردیبهشت ماه امسال یک سالن چند منظوره در اختیار داشت که آن را به اداره کل ورزش و جوانان تحویل داد، اما آکادمی اسکیت قم که با حمایت این اداره کل از دو سال قبل در مجموعه ورزشی شهید حیدریان دایر شده بعد از بازگشایی مجدد اماکن ورزشی مجددا فعالیت‌های آموزشی خود را برای علاقه مندان به این رشته از سر می‌گیرد. ر.ج/

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اخلاق اداره کل ورزش و جوانان تیم های ملی جامعه قم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اسکیت قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اولین جلسه شورای آموزش کهگیلویه و بویراحمد در سال 1403 با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمد جمالی‌آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سهم رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان افزایش می‌یابد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سه درصد به جمعیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و سه درصد نیز به جمعیت دانش آموزان رشته ریاضی استان افزوده می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افزایش سهمیه رشته‌های مذکور براساس نیازهای استان پیش‌بینی شده‌است، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته همچنین سهم رشته‌های انسانی و تجربی برای سال تحصیلی آینده سه درصد در کهگیلویه و بویراحمد کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در حالی که سرانه فضای آموزشی کشور پنج متر و 20سانتیمتر است سرانه فضای تعلیم و تربیت استان چهار متر و 20 سانتیمتر است.

جمالی‌آرند از افزایش سرانه فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است.

وی با اشاره به در پیش امتحانات دانش‌آموزان، گفت: کمبود فضای فیزیکی از چالش‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت استان است که از دستگاه‌های اجرایی مرتبط انتظار می‌رود برای حل این مسئله برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر اعلام شد
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی