Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر نعمتی روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: هرچند بسیاری از کسب و کارها فعالیت خود را آغاز کرده اند اما نباید مردم خطر ابتلا به کرونا را فراموش کنند و با ازدحام در بازار و ایجاد تراکم موجب انتشار این ویروس شوند.

 وی بر ضرورت لزوم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، ثبت نام تمامی اصناف در طرح سلامت و نصب کارت در معرض دید در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی گفت: واحدهای غیر مجازی که به مصوبه ستاد کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی توجه نکنند، بر اساس قانون پلمب می‌شوند.

وی اظهار داشت: بدون شک تعطیلی بازار در راستای پیشگیری از شیوع کرونا موجب شد شاهد کاهش چشمگیر درآمد بازاریان و صنوف مختلف نسبت به سال های قبل باشیم که این مساله برای آنان از نظر تامین کرایه و معیشت ایجاد مشکلاتی کرده است.

وی با بیان اینکه بازاریان با وجود بسیاری از مشکلات همچنان برای مبارزه با کرونا فعال هستند، گفت: پس از شروع این بیماری اصناف و بازاریان استان ایلام به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی محل کسب خود کردند.

وی از کسبه و بازاریان خواست تا با رعایت فاصله هوشمند  برای مبارزه با کرونا دست بکار شوند و موارد بهداشتی را با دقت رعایت کنند.

وی از  اصناف خواست  پس از تایید تعهدنامه، التزام به رعایت دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا بصورت الکترونیکی و اخذ کد بهداشتی از طریق سامانه salamat.gov.ir و نصب در واحد صنفی موارد بهداشتی پروتکل در راستای حفظ سلامت خود و مردم را با دقت اجرا کنند.
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: کالاهای اساسی و با کیفیت به منظور حفظ آرامش بازار در ماه مبارک رمضان باید تامین شود.

نعمتی یادآور شد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی نظیر برنج، روغن، گوشت مرغ و گوشت قرمز، شکر و خرما باید تامین و در بازار عرضه شود.

وی همچنین بر ضرورت نظارت مستمر بر بازار به منظور جلوگیری از افزایش قیمت و گران فروشی و احتکار کالاها تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: راه اندازی فروش فوق العاده توسط اتاق اصناف باید در دستور کار قرار گیرد تا مردم برای تامین کالا با مشکل مواجه نشوند.

نعمتی از اتحادیه ها خواست که به منظور حفظ سلامت اصناف و مردم پای کار بیایند و پروتکل های بهداشتی در مبارزه با کرونا را رعایت کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از تامین ۳۶۸ تن برنج و ۳۶۸ تن شکر به قیمت مصوب برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: گوشت مرغ و گوشت قرمز، خرما و روغن نیز به میزان کافی موجود است و نگرانی برای تامین کالا وجود ندارد.

یاراله نصیری اظهار داشت: گشت ها و بازرسی های مشترک در ایام ماه مبارک رمضان به منظور نظارت بر عرضه بهداشتی و جلوگیری از گران فروشی افزایش می یابد.

وی همچنین تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان شکر به صورت بسته بندی عرضه می شود و شکر فله ای عرضه نخواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خرما شکر کالاهای اساسی گوشت گوشت قرمز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: پایانه‌های مرزی خوزستان برای مبادلات تجاری با کشورهای دیگر از ظرفیت‌های اقتصادی مهم کشور است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: با این وجود، برخی از این پایانه‌ها با مشکلاتی روبه‌رو هستند و این مسائل بر امر صادرات و واردات و یا ترد مسافران اثر گذار است.

وی گفت: خوزستان در بحث کنترل بازار و میزان تورم کالاهای اساسی بعد از تهران رتبه دوم کشور را در سال گذشته کسب کرد.

راضی جلالی با اشاره به اقداماتی که برای تثبیت قیمت مرغ در استان انجام شده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری دستگاه‌های مربوطه وضعیت جوجه‌ریزی و تأمین مرغ در بازار مدیریت شده است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان تاکید کرد: خوزستان در بحث شکر یکی از تولید کنندگان عمده کشور است و در استان نباید در تأمین و قیمت این کالا چالشی ایجاد شود.

کد خبر 6086454

دیگر خبرها

  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد