Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد. تاریخ انتشار: 15:55 - 03 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۴۹۵۱

حسن روحانی‌نیا مدیر کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این اقدام از سوی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مراجعان و کارکنان و جلوگیری از ازدحام جمعیت صورت گرفته است.

مدیر کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تصریح کرد: بر این اساس، مراجعه کنندگان در طول شبانه روز می‌توانند با مراجعه به سایت http://nobat.kdke.ir، نوبت و دفتر خدمات الکترونیک قضایی موردنظر خود را در سامانه ثبت کنند و در صورت تایید از سوی دفاتر و پس از دریافت پیام، با مراجعه حضوری در زمان و ساعت مقرر نسبت به انجام امورات قضایی خود اقدام کنند. بیشتر بخوانید: اجرای ۱۰۰ درصدی دادرسی الکترونیکی پرونده‌ها در چهار حوزه قضایی رسیدگی به پرونده‌های قضایی نیازمند به مراجعه حضوری، سال آینده انجام می شود روحانی نیا ادامه داد: پیش­ بینی لازم در سامانه به عمل آمده تا هر یک از متقاضیان از میان دسته بندی کلی موضوعات، خواسته ­ خود را انتخاب و بدین ترتیب برای مدیر دفتر امکان مدیریت اوقات میسر خواهد بود.

مدیر کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خاطرنشان کرد: البته برای کسانی که بدون وقت قبلی به دفتر مراجعه کرده‌اند هم امکان بهره ­مندی کافی از خدمات دفاتر با رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی میسر است.

گفتنی است دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر و پنجشنبه‌ها از ۸ صبح تا دوازده ظهر، آماده خدمت رسانی به مراجعین است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خدمات الکترونیک قضایی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  سامانه نسخه الکترونیکی بیمه سلامت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ساختارهای موجود در نظام درمان و سلامت کشور محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان