Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در قم گفت: برای آماده‌سازی زیرساخت‌های ۴۸ هکتاری پردیسان قم بیش از ۳۱ میلیارد تومان برآورد شد که امسال ۳۰ درصد این مبلغ افزایش‌یافته است. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علیرضا خاکی در جلسه بررسی وضعیت پروژه 48 هکتاری پردیسان در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری اظهار داشت: در تاریخ 15 اردیبهشت سال گذشته آماده‌سازی 48 هکتاری پردیسان در قم به شهرداری واگذار شده که با توجه به مشکلاتی که وجود داشت از مهرماه آماده‌سازی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در قم افزود: تاکنون 60 درصد در جدول‌گذاری پیشرفت فیزیکی شکل‌گرفته است و شهرداری بیش از 6 میلیارد تومان در این زمینه هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه قرار شده این 48 هکتاری پردیسان به نفع استان قم و به‌ویژه اجرای پروژه‌های اطراف حرم و تملکات هزینه شود یادآور شد: باید بتوانیم این زمین را به ارزش‌افزوده مناسبی برسانیم.

خاکی خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا، پیمانکار تداوم آماده‌سازی را تعطیل کرده است اما اخیراً با برگزاری جلسات، پیگیری ادامه اقدامات هستیم، البته با توجه به تراکم ساخت‌وساز و طراحی ویلایی در برخی مناطق، معابر تغییر کرده است.

وی با تأکید بر اینکه در جهت تأمین زیرساخت‌ها به‌ویژه تأمین آب، فاضلاب و گاز باید تدابیر لازم اندیشیده شود اضافه کرد: در این زمینه در سال 98 هزینه‌های زیرسازی تعریف‌شده است.

آماده‌سازی اراضی 48 هکتاری پردیسان قم 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارداراضی 48 هکتاری پردیسان قم تنها به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شوداراضی 48 هکتاری پردیسان برای بازآفرینی بافت فرسوده قم آماده‌سازی می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در قم عنوان کرد: سال قبل پیش‌بینی شد برای شبکه توزیع آب 5 میلیارد و 700 میلیون تومان و شبکه انتقال فاضلاب 5 میلیارد و 400 میلیون تومان و شبکه گازرسانی 2 میلیارد و 700 میلیون تومان موردنیاز باشد.

وی با اشاره به اینکه برای شبکه مخابرات یک میلیارد تومان و شبکه توزیع برق 16 میلیارد و 750 میلیون برآورد شد، گفت: به‌طور کلی در سال گذشته آماده‌سازی زیرساخت‌های 48 هکتاری پردیسان قم، بیش از 31 میلیارد تومان برآورد شد که امسال در سال 99 با توجه به وقفه‌ای که در آماده‌سازی ایجاد شد با 30 درصد افزایش هزینه مواجه شده‌ایم.

خاکی بیان کرد: راه‌ و شهرسازی و شرکت‌های خدماتی باید آورده خود را در توسعه زیرساخت‌ها بیاورند تا هر چه زوتر ساخت‌وساز در این قطعه زمین آغاز شود و بتوانیم منافع این پروژه را در استان قم هزینه کنیم، دراین‌باره نیاز به هم‌گرایی شرکت‌های خدمت‌رسانی و دستگاه‌های اجرایی در رفع موانع و بروکراسی‌ها هستیم.

انتهای پیام/457/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هکتاری پردیسان قم میلیارد تومان آماده سازی اطراف حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بنا به دعوت فدراسبون ورزشهای ناشنوایان و با توجه در پیش بودن مسابقات جهانی والیبال ۲۰۲۴به میزبانی کشور ژاپن ۹ نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به اردوی اول که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود دعوت شدند.

 جواد غفوری ابوالفضل علی نژاد سینا صانعی محمدرضا کریمیان وحید طالبی صادق اشجعی فرید عریض محسنی سجاد انبوزن سید مهدی موسوی9والیبالیست استان هستند که به اغردوی تیم ملی دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان