Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@22:27:50 GMT

رادیو نمایش 17 سریال جدید در ماه رمضان پخش می کند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۶۶۰۵

رادیو نمایش 17 سریال جدید در ماه رمضان پخش می کند

135 قسمت نمایش جدید از رادیو نمایش و سایر شبکه های رادیویی پخش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 135 قسمت نمایش جدید رادیویی در قالب 17 سریال در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است که در ایام ماه مبارک رمضان از رادیو نمایش و سایر شبکه های رادیویی پخش خواهد شد.

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و شبکه رادیویی نمایش علاوه بر پخش مجموعه‌ای از آثارجدید نمایشی که قرار است ویژه ماه رمضان از این شبکه پخش شود ،  مجموعه های متنوع  نمایشی دیگری نیز تدارک دیده که در این ایام از سایر شبکه‌های رادیویی نیز پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزییات این سریال‌های رادیویی و زمان پخش آن به شرح ذیل است:

«بوی اسپند»

عنوان سریالی رادیویی است به نویسندگی مریم تاجیک  و کارگردانی آشا محرابی  که در 17 قسمت تولید شده واز چهارم اردیبهشت ماه ساعت 19 به روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می رود.فرهنگ جولایی تهیه کننده این نمایش رادیویی است.

این نمایش حس امید ، شادی و انگیزه به مخاطبین می دهد وبه بررسی مسائل اقتصادی در نظام خانواده می پردازد . در خلاصه داستان «بوی اسپند» آمده است : پارسا و گیسو سه سال پیش و در آستانه مهاجرت خانواده گیسو به استرالیا و علیرغم سختگیری آنها با هم ازدواج کردند، گیسو که  پیشتر به اصرار پدرش در دانشگاه ،حقوق میخوانده ، بعد  از ازدواج با پارسا  انصراف داده و رشته مورد علاقه اش ، مجسمه سازی را دنبال میکند و ...

«نقطه جوش»

عنوان سریالی رادیویی به نویسندگی یاسمن شکرگزار و کارگردانی سعیده فرضی  است که در 7 قسمت تولید شده و قرار است از ششم اردیبهشت ماه ساعت 5:15 دقیقه از  رادیو سلامت  پخش شود.اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده این سریال رادیویی است.

«نقطه جوش» مجموعه ای اپیزودیک در قالب 7 داستان مجزا به مسئله خشم در زندگی افراد مختلف می پردازد و در نهایت تبعات این مشکل را در زندگی افراد نشان می دهد تا مخاطب درگیر این مسئله با عواقب عدم کنترل خشم آشنا گردد.

«خنده تلخ»

عنوان سریالی نمایشی به نویسندگی الهام نظری،سینا عباسی و کارگردانی رضا عمرانی  است و در 28 قسمت  تولید شده که به تهیه کنندگی فرهنگ جولایی از ششم اردیبهشت ماه به روی آنتن شبکه جوان می رود.

این نمایش داستان زندگی پسری به نام کیا است ، که با پدرش بر سر واردات گوشت اختلاف دارند چرا که کیا به دنبال سود بالاتر و تولید بیشتر است. در سفر کاری، کیا سردرد عجیبی می‌گیرد. پزشک خانوادگی آن‌ها به او اصرار می‌کند پای مواضع‌اش بایستد، برایش دارویی تجویز می‌کند که باعث خواب‌آلودگی او می‌شود و ...

«شهرنامه»

عنوان سریالی به نویسندگی یاسمن شکرگزار و کارگردانی مینو جبارزاده است که در 6 قسمت  تولید شده است واز هفتم اردیبهشت ماه ساعت 1:30 از رادیو تهران پخش می شود. اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده این نمایش رادیویی است .

این نمایش رادیویی به رعایت حقوق شهروندی و وظایف شهروندان نسبت به یکدیگر در جامعه می پردازد و آینه ای مقابل رفتار آنها قرار می دهد. قصه ی افرادی همچون شخص خودخواهی که مقابل در آپاتمانشان را جزو متعلقات خانه ی خود می داند و اجازه ی پارک به ماشین  همسایه ها نمی دهد

«شکوفه»

این سریال رادیویی را ایوب آقاخانی در 6 قسمت نویسندگی و کارگردانی کرده و قرار است از 14 اردیبهشت ساعت 1:30 از رادیو تهران پخش شود.ژاله محمد علی تهیه کننده این سریال رادیویی است که موضوع آن درباره کمک به همنوع است .

«الهه»

عنوان سریالی رادیویی است به نویسندگی زهرا کولیوند  و کارگردانی مهدی نمینی مقدم  که در 7 قسمت تولید شده واز سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت 16:30 به روی آنتن شبکه رادیویی ورزش می رود.ریحانه یزدان دوست تهیه کننده این نمایش رادیویی است که به زندگی الهه احمدی قهرمان تیراندازی می پردازد.

«بت می تراشند پروانه»

عنوان سریالی رادیویی به نویسندگی بابک صفی خانی و کارگردانی جواد پیشگراست که در 5 قسمت تولید شده و قرار است از بیست و یکم اردیبهشت ماه ساعت 12 شب از  رادیو ایران   پخش شود.این نمایش ویژه شهادت حضرت علی (ع) است و محمد مهاجر تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

«سیب تلخ»

عنوان سریالی نمایشی به نویسندگی هانیه نجفی و کارگردانی مجید حمزه است و در 4 قسمت  تولید شده که به تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم  از بیست و هشتم اردیبهشت ماه ساعت 12 شب به روی آنتن شبکه ایران می رود.

این نمایش درباره مقاومت مردم فلسطین است که به مناسبت روز قدس تولید شده و در خلاصه داستان آن آمده است:  در سال 1982 ناجی العلی کارتونیست معروف فلسطینی (خالق شخصیت حنظله) همراه خانواده‌اش در اردوگاه عین الحلوه‌ لبنان زندگی می‌کند. چند روزی‌ست که اردوگاه‌های فلسطینیان تحت حملات اسراییل قرار گرفته. روزی ناجی در حال بازگشت از محل کارش (دفتر روزنامه‌ی السفیر) به خانه با مردی مواجه می‌شود که ...

«گنجینه پدری»

عنوان سریالی به نویسندگی اکبرخوردچشم  و کارگردانی بهرام سروری نژاد است که در 6 قسمت  تولید شده است واز بیست و هشتم اردیبهشت ماه ساعت 1:30 از رادیو تهران پخش می شود. زهرا عبدالله زاده  تهیه کننده این نمایش رادیویی است .

این نمایش نیز درباره مقاومت مردم فلسطین است که به مناسبت روز قدس تولید شده و در خلاصه داستان آن آمده است: پیرمرد فلسطینی از صندوقچه ای که مقداری دست نوشتۀ قدیمی دارد، با جان و دل مراقبت می کند. چند نفری گمان می کنند گنج با ارزشی است و یک دلال اسرائیلی سعی می کند آن را بدزدد. پیرمرد به خاطر مراقبت از صندوقچه می میرد و معلوم می شود، این صندوقچه داستانی دارد.

«پدر»

این سریال رادیویی را علیرضا غنچی فشکی  در 5 قسمت نوشته  و نازنین مهیمنی آن را کارگردانی کرده و قرار است از بیستم اردیبهشت ماه ساعت 10:45 از رادیواقتصاد پخش شود.اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده این نمایش رادیویی است.

این سریال ویژه شهادت حضرت علی (ع) است و در خلاصه داستان آن آمده است :علی پاکزاد، نوجوان درس خوانی که با زحمات بسیار مادرش، موفق به تحصیل شده ، پدرش را طی سانحه‌ای از دست داده و اخیرا به دلیل بیماری مادرش سخت نگران است. درصدد امرار معاش خانواده است . به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) قرار است در مدرسه‌شان نمایشی اجرا شود که علی شخصیت اصلی آن را بازی می‌کند , ...

«بانوی بخشش»

عنوان سریالی رادیویی است به نویسندگی علیرضا غنچی فشکی  و کارگردانی نازنین مهیمنی  که در 7 قسمت تولید شده واز سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت 3:45 به روی آنتن شبکه رادیویی معارف می رود.اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده این نمایش رادیویی است.این نمایش به منش و شخصیت والای حضرت خدیجه(س) می پردازد.

«بازجویی»

عنوان سریالی رادیویی به نویسندگی امیر امیری و کارگردانی رضا عمرانی است که در 7 قسمت تولید شده و قرار است ازبیستم  اردیبهشت ماه ساعت 3:45 دقیقه از  رادیو معارف  پخش شود.زهرا عبدالله زاده  تهیه کننده این سریال رادیویی است.«بازجویی» نمایش ویژه شهادت حضرت علی (ع) است.

«ستاره ها»

عنوان سریالی نمایشی به نویسندگی مجید حیدری  و کارگردانی سعیده فرضی است و در 7 قسمت تولید شده که به تهیه کنندگی ژاله محمدعلی  از بیستم اردیبهشت ماه ساعت 16:30 به روی آنتن شبکه ورزش می رود.این نمایش به بررسی آسیب‏های اجتماعی و تاثیر ماه رمضان بر کاهش بزه و تعارضات اجتماعی می پردازد.

«سلوک»

عنوان سریالی به نویسندگی علیرضا غنچی فشکی  و کارگردانی نازنین مهیمنی که در 7 قسمت  تولید شده است واز بیستم اردیبهشت ماه ساعت 5 صبح از رادیو سلامت  پخش می شود. اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده این نمایش رادیویی است . «سلوک»به آثار معنوی ماه مبارک رمضان می پردازد .

«حبیب»

این سریال رادیویی را اکبر خرد چشم در سه قسمت نوشته و نازنین مهیمنی آن را  کارگردانی کرده و قرار است از بیستم  اردیبهشت ماه ساعت 13:15 از رادیو نمایش پخش شود.انسیه سمیع پور تهیه کننده این نمایش رادیویی است.این سریال ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) است.

«آخرین قربانی»

عنوان سریالی رادیویی است به نویسندگی فائزه صالحی  و کارگردانی مهدی طهماسبی است که در 6 قسمت تولید شده واز بیست و یکم  اردیبهشت ماه ساعت 1:30 به روی آنتن شبکه رادیویی تهران  می رود.آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده این نمایش رادیویی است.

«آخرین قربانی»نمایشی راجع به تزکیه نفس است و در خلاصه داستان آن آمده : دختری بنام لیندا بر اثر یک تصادف، دچار مرگ مغزی میشود و خانواده او تصمیم میگیرند که اعضای بدن او را اهدا کنندو..

«آرایشگر مشکوک»

عنوان سریالی رادیویی به نویسندگی بهناز امینی و کارگردانی مهدی طهماسبی است که در 7 قسمت تولید شده و قرار است از بیستم  اردیبهشت ماه ساعت 6:30  از  رادیو نمایش پخش شود.این نمایش به تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده  با موضوع حمایت از نیازمندان تولید شده است.

همگی این آثار با هنرمندی نویسندگان، تهیه کنندگان، بازیگران، صدابرداران و افکتورها در اداره ی کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده اند که علاوه بر رادیو نمایش از سایر شبکه های رادیویی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خلاصه داستان آن آمده روی آنتن شبکه رادیویی 7 قسمت تولید شده اردیبهشت ماه ساعت 1 سریال رادیویی شهادت حضرت علی تهیه کنندگی تولید شده رادیو نمایش پخش می شود ساعت 1 30 پخش شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟

 در آستانه پخش قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» تیزر تازه این سریال منتشر شد.

به نقل از روابط عمومی سریال، این سریال به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا در فصل چهارم در لوکیشن‌های مختلفی، چون روستا، وزارت میراث فرهنگی، خانه آقای مروت پور، زندان، بانک، دفتر سینمایی، جزیره خارگ، کشتی نفتکش به تصویر کشیده شد.

امشب با پخش قسمت پایانی مخاطبان خواهند دید که آیا سرانجام دست فریبرز به گنجش می‌رسد یا جستجو‌های او برای رسیدن به زیرخاکی‌اش ادامه خواهد داشت.

بازیگران «زیرخاکی» که هر شب حوالی ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش می‌شود، عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصور نصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، مریم کمرئی، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، نادر شهسواری، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی، مجتبی واشیان، کبری گودرزی، با حضور کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق‌نورد.

«زیرخاکی» هر روز ساعت ۲:۱۵ بامداد، ۷ صبح و ۱۵:۱۵ از شبکه یک بازپخش می‌شود و شبکه تماشا نیز این سریال را هر روز در دو نوبت ۱۸ و ۲۴ پخش می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # سریال تلویزیونی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • آموزش آموزه‌های قرآن با هم سفره در رادیو نمایش
  • آموزش آموزه‌های قرآن با «هم سفره» در رادیو نمایش
  • اخبار کوتاه ۸ فروردین
  • آموزش آموزه های قرآن با «هم سفره» رادیو نمایش
  • ترویج افطاری ساده در رادیو پیام
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!