Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگزار باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای اعتراض‌آمیز به وزارت ورزش و جوانان خبر از تخلف مدیران این باشگاه داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اختلاف اسپانسر باشگاه پرسپولیس با هیئت مدیره این باشگاه از زمانی که محمدحسن انصاری‌فرد از سمت خود استعفا داد آغاز  و در نهایت به جاهای باریک کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از رفتن انصاری‌فرد و سپرده شدن سرپرستی باشگاه پرسپولیس به مهدی رسول پناه، او به همراه سید مهرداد هاشمی و علی رغبتی دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه به مخالفت علنی با اسپانسر پرداختند. اسپانسری که  در واقع کارگزار باشگاه  محسوب می‌شود.

 مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به کارگزار خود خواهان قطع همکاری شدند و در مقابل  این کارگزار نیز با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان از تخلف رسمی مدیران پرسپولیس خبر داد. چرا که آنها اعتقاد دارند بندهای قرارداد کاملا مشخص است و باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند قراداد را به صورت یکطرفه فسخ کند.  در این نامه اشاره شده که پیامد و عواقب بدی در انتظار سرخ‌پوشان  در صورت فسخ یکطرفه قرارداد، خواهد بود.

پیش از این هم باشگاه پرسپولیس نظیر این اتفاق را تجربه کرده است و با تغییر نفر اول باشگاه، اسپانسر تغییر کرده و این موضوع منجر به ایجاد پرونده‌های زیادی علیه پرسپولیس در مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان کارگزار اسپانسر باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند

معاون وزارت ورزش درباره مالکان جدید پرسپولیس و استقلال و قوانینی که باید رعایت کنند، نکاتی را گوشزد کرد.

طرفداری | معاون وزارت ورزش گفت: مالکان جدید سرخابی‌ها هم باید قوانین مربوط به سقف بودجه و بازی جوانمردانه مالی را رعایت کنند.

محمد شروین اسبقیان در حاشیه مراسم برترین‌های ورزش ایران درمورد واگذاری سرخابی‌های پایتخت به بخش خصوصی، اظهار داشت:

خدا را شکر امروز واگذاری این ۲ باشگاه به بخش خصوصی انجام شد. در این مورد باید از دولت، رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و دارایی، سازمان خصوصی‌سازی، عنایت و توجهات کیومرث هاشمی تشکر کرد. با پیگیری‌های او این اتفاق بزرگ را رقم زدیم. خدا را شکر هواداران ۲ تیم خوشحال هستند و ما هم از خوشحالی آنها خوشحال هستیم. امیدوارم این واگذاری ختم به خیر شود و پرسپولیس و استقلال به سامان برسند.

وی درمورد اینکه آیا با سرمایه‌ای که قرار است کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی خلیج‌فارس به استقلال و پرسپولیس اختصاص بدهند، بحث بازی جوانمردانه مالی رعایت می‌شود، گفت:

فیرپلی مالی قوانین و مقرراتي دارد که تحت نظارت فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش قرار می‌گیرد‌. در این مورد جای هیچ نگرانی نیست.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درمورد دخل و خرج مالی ۲ باشگاه، گفت:

مالکان استقلال و پرسپولیس برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دهند. هر ۲ مجموعه مهم هستند و مدیران این مجموعه‌ها در حوزه تجاری، اقتصادی و صنعتی تأثیرگذار هستند. امروز هم از ورزش به عنوان یک صنعت یاد می‌شود. به همین دلیل نگرانی از این بابت نداریم.

اسبقیان درمورد اینکه آیا مالکان جدید سرخابی‌ها ملزم به رعایت قانون سقف بودجه هستند، گفت:

ضوابط و مقررات فیرپلی مالی باید رعایت شود در غیر این صورت تخلف محسوب خواهد شد. خوشحالیم هر ۲ باشگاه پس از ۲۰ سال این اتفاق خوب واگذاری در دولت سیزدهم عملیاتی شد. این کار هم یک همت عمومی نیاز داشت که با همت مضاعف دولت و وزارت ورزش شکل گرفت.

وی درمورد نگرانی برخی ورزشکاران به ویژه المپین‌ها از پرداخت نشدن پاداش‌های خود، توضیح داد:

اتفاق بزرگی که در این دوره رخ داده این بود که پس از حضور کیومرث هاشمی پاداش‌های ۲ سال قبل هم توسط وزارت ورزش پرداخت شد. این مورد را در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو شاهد بودیم که روی روحیه ورزشکاران معلول و توان‌یابان نیز اثر گذاشت. رئیس جمهور تاکید کرد هر امکاناتی برای ورزشکاران المپیکی در نظر گرفته می‌شود، برای پارالمپیکی‌ها نیز تامین شود و به همین دلیل از ژاپن بالاتر ایستادیم.

معاون وزارت ورزش ادامه داد:

این وزارت خانه تمام مسائلی که منجر به موفقیت کاروان ما در المپیک‌ها و پارالمپیک‌ها خواهد شد به شکل ویژه‌ای رصد می‌کند. جلسات تخصصی با حضور وزیر ورزش رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌کنیم. این جلسات کارشناسی بوده و اگر موانع و مشکلاتی بر سر راه تمرینات بچه‌ها باشد، با دستور ویژه هاشمی حل و فصل خواهد شد.اسبقیان درمورد پاداش مدال المپیک، گفت: این موضوع نیز به زودی مشخص می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه