Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست شورای معاونین در زمینه بررسی و تحلیل فرصت‌ها و تهدید ات شبکه شاد گفت: این شبکه در مرحله تکوین است و در آینده‌ای نزدیک می‌تواند بسیاری از مشکلات آموزشی و پرورشی دانش آموزان و مدارس را در شرایط خاص از طریق این شبکه مدیریت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آموزش حضوری توسط معلم هیچ جایگزینی ندارد افزود: تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی را در آموزش و پرورش ایجادکرده و روند تعلیم و تربیت دانش آموزان به اشکال مختلف در استان پیگیری می‌شود.

اسکندری نسب از شبکه شاد به عنوان فرصتی طلای برای آموزش و پرورش در شرایط خاص نام برد و بر پایش و اطلاع رسانی مشکلات موجود در راستای رفع این مشکلات توسط اولیا، دانش آموزان و همکاران فرهنگی تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از عضویت بیش از ۸۷ درصد مدیران مدارس استان در شبکه شاد خبر داد و بر عضویت ۱۰۰ درصدی مدیران در این شبکه تاکید کرد.

او گفت: پوشش ۱۰۰ درصدی دانش آموزان با استفاده از آموزش مجازی، برنامه‌های تلویزیونی و تهیه درسنامه‌های آموزشی برای دانش آموزانی که به اینتر نت دسترسی ندارند مهمترین دغدغه ما در شرایط فعالی است.

اسکندری نسب تصریح کرد: استفاده از روش‌های مختلف در راستای تسهیل روند یادگیری به صورت استانی، منطقه‌ای و محلی و مدرسه‌ای در دستور کار ماست و تلاش می‌کنیم تمامی دانش آموزان استان با استفاده از روش‌های مختلف تحت پوشش آموزشی قرار گیرند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه شاد آموزش و پرورش آموزش و پرورش دانش آموزان شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدمه زندگی در عصر جدید حضور در حوزه فناوری است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: مقدمه زندگی در عصر جدید، حضور در حوزه فناوری است چراکه زندگی در دستان قدرتمند علم است و فناوری زندگی را متحول می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز _ یکشنبه دوم اردیبهشت _ در آغاز طرح بزرگ راهیان پیشرفت دستاوردهای فناوران و دانش‌بنیان‌ها در راستای برنامه اجرایی و عملیاتی تفاهم‌نامه منعقده بین آموزش و پرورش و سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، اظهار کرد: برای آموزش دادن، تربیت کردن فرزند یا ورود به حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باید با شناخت وضعیت مجموعه الگوها و باورها، اقداماتی متناسب با وضعیتی که در آن هستیم، داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت فناوری در عصر جدید، افزود: فناوری همه چیز است و مقدمه زندگی عصر جدید، حضور در این حوزه است چون زندگی در دستان قدرتمند علم است و تکنولوژی و فناوری زندگی را متحول می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه الزامات عصر جدید را داده‌محور، تجربه‌محور و نوآوری دانست و خاطرنشان کرد: عصر جدید ترکیبی از حوزه فیزیکی و الکترونیکی است و برای رشد باید داده، تجربه و نوآوری داشته باشیم.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه نیز نقشه راه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم را سند تحول بنیادین معرفی کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم دانش‌آموزانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم تا به مراتبی از حیات طیبه برسند که مقدمه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به تربیت چند ساحتی دانش‌آموزان نیازمند همکاری منسجم و هماهنگ دیگر ظرفیت‌های نظام هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یکی از بسترها برای رشد دانش‌آموزان را جهاد دانشگاهی دانست و تصریح کرد: در همین راستا در ۲۷ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه‌ای با هدف گسترش تعامل و ترویج فرهنگ در همه ساحت‌های تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین با جهاد دانشگاهی امضا شد.

محمدی ادامه داد: دانش‌آموزان در ساحت علمی و فناورانه با حضور در اردوهای راهیان پیشرفت از واحدهای فناورانه بازدید و با فضای کسب و کار و همچنین کارآفرینی آشنا می‌شوند و در قالب ساحت اجتماعی و سیاسی با شرکت در مناطره‌های دانش‌آموزی آگاهی پیدا می‌کنند.

کد خبر 746641

دیگر خبرها

  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • مقدمه زندگی در عصر جدید حضور در حوزه فناوری است
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت