Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در منطقه تنگ سرخ و گنجکون خبر داد.

"غلامحسین حکمتیان اصل" با اشاره به وظایف متعدد و کارهای سخت حفاظت و نگهداری از اراضی ملی و جنگلی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در چند وقت اخیر با توجه شیوع بیماری ویروس کرونا به طور شبانه روز حفظ و صیانت انفال، ریشه کنی گیاهان مرتعی و جلوگیری از تصرف اراضی ملی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: عده ای سودجو هستند که میخواهند به اراضی ملی دست رسی و تصرف کنند ولی با همت و تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری از تصرف این افراد جلوگیری و با آنها برخورد قانونی صورت می پذیرد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری اداره منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد به سایر اقدامات از جمله رفع تصرف‌ها و مقابله با سودجویان اشاره کرد و گفت: امروز به همت زحمات نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان بویراحمد در راستای رفع تصرف اراضی ملی به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور نهال های غرس شده در عرصه های منابع ملی جمع آوری و این اراضی به مساحتی بالغ بر ۶ هکتار در منطقه تنگ سرخ و گنجکون رفع تصرف شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رفع تصرف از اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری كهگيلويه و بويراحمد منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد آبخیزداری استان اراضی ملی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ میلیون هکتار اراضی زراعی خراسان شمالی سنددار شدند

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: بیش از ۲ میلون هکتار اراضی زراعی خراسان شمالی سند دار شدند. - اخبار استانها -

حجت الاسلام رضا براتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با اشاره به تثبیت 100 درصدی مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی، اظهار داشت: در نتیجه تلاش‌های انجام شده، در سال 1402، مالکیت 2 میلیون و 662 هزار و 193 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان، در بانک جامع کاداستر(حدنگار) تثبیت شد.

وی افزود: سنددار شدن بیش از 99 درصد عرصه‌های ملی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی از اقدامات دیگری بود که در این راستا انجام شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به جایگاه ممتاز کشوری استان خراسان شمالی در اجرای طرح جامع حدنگار (کاداستر) خاطرنشان کرد: در این راستا برای 2 میلیون و 634 هزار و 899 هکتار از اراضی یاد شده یعنی معادل 99 درصد  عرصه های ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی سند رسمی مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

براتی‌زاده ادامه داد: این در حالی است که این طرح در مساحت 147 هزار و 255 هکتار از اراضی کشاورزی و باغات سطح استان معادل 47/37 درصد از مجموع این  اراضی اجرا شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ میلیون هکتار اراضی زراعی خراسان شمالی سنددار شدند
  • رفع تصرف اراضی ملی ۲۵۰ میلیاردی در لاهیجان
  • رفع تصرف ۲۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان
  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان
  • آبگیری ۵۰ درصد از سازه‌های آبخیزداری منابع‌طبیعی استان
  • مهارآتش سوزی عرصه های منابع طبیعی در راین کرمان
  • شکایت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری علیه زمین‌خواری در هیر
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۲ میلیارد ریالی در لنگرود
  • رفع تصرف اراضی ملی در لنگرود