Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@16:10:36 GMT

توزیع بسته‌های حمایتی ۳۰۰ هزار تومانی به نیازمندان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۸۴۸۶

صراط:

نشست هماهنگی دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلابی حمایتی در کمک به اقشار آسیب پذیر ناشی از بیماری کرونا با حضور نمایندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تولیت آستان قدس رضوی، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان بسیج مستضعفین، ارتباطات اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت اول ریاست جمهوری، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، شهرداری تهران، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد امام خمینی، جمعیت هلال احمر، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و سازمان همیاری شهرداریها و به میزبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا در این نشست، مقرر شد بسته‌های اهدایی توسط نهادها با ارزش ریالی ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان از سوی هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی در اختیار نیازمندان قرار گیرد.


بر اساس گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیرو تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا و در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،  جلسه هماهنگی اقدامات دستگاه‌های حمایتی  برای  کمک به اقشار آسیب پذیر ناشی از بیماری کرونا و با شعار" مواسات مومنانه" برگزار شد.


یکی دیگر از مصوبات این نشست، شناسایی افراد و خانوارها از طریق کد ملی و ارسال اطلاعات برای  بررسی و استحقاق سنجی به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بود که پس از انجام بررسی‌های مربوطه، اسامی واجدین شرایط به استانداران اعلام خواهد شد.


همچنین مقرر شد به منظور یکپارچه سازی اطلاعات تکمیلی افراد و دریافت کنندگان این بسته‌های حمایتی پس از دریافت اقلام مربوطه، کد ملی نامبردگان به کمیته امداد  امام خمینی، سازمان بهزیستی کشور و استانداریها ارسال شود.


در این نشست همچنین مقرر شد به منظور هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر میان دستگاه‌های ذیربط با ایجاد سامانه تخصصی، کمیته‌های  متشکل از دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه حداکثر تا هفته آینده تشکیل شود.


 علاوه بر این مصوب شد نشست‌های جداگانه‌ای نیز در روزهای آینده با حضور نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای  برای بررسی توان مالی و امکانات  فروشگاهی آنان جهت کمک به نیازمندان تشکیل شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی نهادهای حمایتی بسته های حمایتی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، در نشست کمیته بهره‌وری استان، با بیان این‌که از رشد ۸.۶ درصدی استان، ۳.۵ درصد مربوط به بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی است، گفت: جمع جبری عملکرد ارزیابی دستگاه‌های اجرایی از نظر بهره‌وری، مشخص‌کننده عملکرد بهره‌وری استان در کشور است. بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا اهتمام داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌ها از نظر میزان بهره‌وری به‌صورت ماهانه ارزیابی شوند و پس از ارسال گزارش بهره‌وری، مستندات توسط دبیرخانه کمیته بهره‌وری استان یعنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام شود.

بهرام‌نیا میزان بهره‌وری را از معیارهای مهم برای ارزیابی مدیران ذکر کرد و گفت: عملکرد بهره‌وری هر اداره‌کل، ماهانه صحت‌سنجی و راستی‌آزمایی می‌شود و مستندات بهره‌وری هر دستگاه مورد پایش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: میانگین عملکرد دستگاه‌های مشمول بهره‌وری، میانگین بهره‌وری استان است و هر ماه کمیته بهره‌وری تشکیل و دستگاه‌ها میزان بهره‌وری را ارایه دهند.

وی عنوان کرد: شیلات یکی از ظرفیت‌های مهم استان است که با توجه به ظرفیت رودخانه سیمره، باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

استاندار ایلام بیان داشت: کمیته بهره‌وری یکی از نشست‌های حائز اهمیت کمیته بهره‌وری است که باعث تحول در همه حوزه‌های استان است همه به این جلسه عنایت ویژه داشته باشند و گزارشات خود را حول این محورها تعیین شده اعلام کنند.

وی تصریح کرد: چهار حوزه بسیار مهم در بهره‌وری؛ تنش آبی، گردشگری، کشاورزی و صنعت است که ۱۸ دستگاه با این چهار حوزه هم‌افزایی دارند.

در این نشست مصوب شد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ظرف یک‌ماه کلیه اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه بهره‌وری را صحت‌سنجی و در نشست بعدی ارایه دهد.

همچنین مصوب شد دستگاه‌های اجرایی ۱۸ گانه مشمول بهره‌وری، در نشست بعدی کمیته بهره‌وری کارنامه رسمی و نمره تحقق بهره‌وری و جایگاه خود را در کشور از حیث بهره‌وری اعلام کنند.

کد خبر 6088085

دیگر خبرها

  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه