Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از اداره کل اوقاف استان زنجان، جواد غم پرور با بیان اینکه تا سال گذشته هشت مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا ویروس و لغو اجتماعات مذهبی مساجد این مراسم برگزار نخواهد شد و مراسم جمع خوانی سال گذشته از شبکه اشراق پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان امسال مجازی برگزار می‌شود، گفت: در ایام اعیاد شعبانیه نیز این مراسمات جشن به صورت مجازی برگزار شد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: همچنین به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس از ظرفیت حسینیه اعظم زنجان استفاده شده و با توجه به شرایط خاص موجود هزینه اعیاد شعبانیه حسینیه اعظم زنجان برای تهیه ماسک و لوازم بهداشتی اختصاص یافت.

غم پرور تصریح کرد: همچنین امور بانوان حسینیه اعظم با راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط خادمین خواهر، نسبت به تأمین نیاز شهروندان در زمینه ماسک اقدام کردند.

سال گذشته برای هشتمین سال متوالی مراسم جمع خوانی قرآن با حضور باشکوه مردم برگزار شد و روزانه بیش از ۲ هزار نفر در این مراسم حضور داشتند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان حسینیه زنجان حسینیه اعظم زنجان جمع خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی و  پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و به روح این شهیدان بزرگوار و شهدای شاخص حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی هدیه کردند.

شهروند خرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدارس روستای منصوری + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟