Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@10:05:37 GMT

آمار کرونا در تهران نگران کننده شده است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۸۹۷۳

آمار کرونا در تهران نگران کننده شده است

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به شیب ملایم رو به افزایش کرونا در تهران گفت: هم اکنون در شرایط خاموشی و طغیان بیماری قرار داریم.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  مهر، علیرضا زالی عصر چهار شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد مراجعین امروز به بخش‌های درمانی ۶ هزار و ۳۹۰ نفر بوده که عدد قابل توجهی است و از این جمع حدود ۳۱۲ نفر نیاز به بستری بیمارستانی در بخش‌های عمومی و ۸۱ بیمار هم در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری شدند که مشاهده می‌کنیم آمار نگران کننده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمار جدید دارای شیب ملایم رو به افزایش است گفت: با حضور متراکم در شهر و ترددهای فراوان‌تر مسئله نگران کننده تر هم خواهد شد.

زالی بیان داشت: مهم‌ترین نکته ترددهای غیر ضروری است و نباید این باور در مردم شکل بگیرد که کرونا کنترل شده است بلکه هم اکنون در شرایط خاموشی و طغیان بیماری قرار داریم.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران عنوان داشت: آمارها حاکی از عدم کنترل قطعی است و در چنین شرایطی هر گونه بازگشت شتاب زده و عجولانه در اجتماع منجر به تشدید مراجعات بیمارستانی و تشدید مرگ و میر و موارد بدحال می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علیرضا زالی کرونا در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ خودرو در زنجان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس‌پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر برخورد ۲ خودروی سواری با یکدیگر در سه‌راهی سلطانیه، ۵ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با حادثه رانندگی، اظهار کرد: در پی برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری کوییک با پژو ۴۰۵ در ساعت ۱۶:۰۹ در سه‌راهی سلطانیه به سمت جاده تهران، تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۳ کد آمبولانس قره‌بلاغ، سلطانیه و مرواربد به محل حادثه مذکور اعزام شدند، افزود: ۵ نفر آقای ۳۰، ۴۰, ۴۴ و ۱۸ ساله و یک خانم ۲۳ ساله مصدوم شدند.

این مسئول ضمن تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات رانندگی، خاطرنشان کرد:پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان موسوی انتقال یافتند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • آمار زکات فطریه استان تهران اعلام شد
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • برخورد ۲ خودرو در زنجان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • چرا روسیه نگران تنش میان ایران و اسرائیل است؟/ انتظارهای تهران از مسکو در صورت جنگ با اسرائیل چه خواهد بود؟
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • این مناطق تهران بیشترین خریدار آپارتمان را دارد