Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکراله شیرخانی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام اظهار داشت: جذب هر گونه نیرو در شرکت پتروشیمی باید برابر ضوابط باشد و بر اساس ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه اولویت با نیروهای بومی، متخصص و کارآمد است.

وی افزود: با توجه به نزدیکی محل پروژه به شهر چوار، نیروهای بومی و پیمانکاران منطقه در اولویت استخدام قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرخانی گفت: آزمون های استخدامی پتروشیمی باید توسط سازمان سنجش کشور برگزار شود و مراحل مصاحبه با حضور نمایندگان شورای شهر چوار و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام گیرد.

وی گفت: در جذب نیروهای انسانی مورد نیاز با رعایت قوانین و مقررات استخدامی و ضوابط شرکت، اولویت با نیروهای است که از قبل دارای سوابق متعدد بوده و در پروژه های مختلف در احداث این مجتمع حضور داشتند و اخیرا بیکار شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام بر ضرورت ایجاد شورای کار در پتروشیمی ایلام تاکید کرد و افزود: عدم وجود این شورا در صورت وجود مشکلات کارگری موجب دامن زدن به بسیاری مسائل می شود در حالی که با تشکیل شورای کارگری بلافاصله به معضل کارگران و خواسته آنها توجه و رسیدگی لازم انجام می شود.

شیرخانی گفت: شرکت پتروشیمی ایلام در ماه های آینده نیروی کار بومی، متخصص و کارآمد جذب می‌کند و ثبت نام متقاضیان اشتغال و افراد جویای کار از طریق دفاتر کاریابی انجام می‌شود.

وی هدف اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صیانت از نیروی کار و حفظ سه جانبه گرایی و مدافع کارگر، کارفرما و در مجموع دولت ذکر کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اشتغال پتروشیمی شورای شهر مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین درویشی عصر سه شنبه در شورای هماهنگی بخش تعاون استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و موفقیت‌های این اداره کل در دولت سیزدهم گفت: آموزش و تقاضامحوری در حوزه تولید و اشتغال باید زودبازده باشد.

درویشی با اشاره به اینکه ۱۹ گروه هدف داریم که آموزش‌ها توسط ۲۰ مرکز دولتی و ۲ هزار و ۵۸۳ آموزشگاه آزاد انجام می‌شود، تصریح کرد: آموزش برای ارتقای مهارت‌افزایی شاغلان در اولویت قرار گیرد.

وی خواستار تشکیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در کنار صنایع شد و افزود: ۹۰ درصد آموزش جدید را با کمک بخش خصوصی اجرا می‌شود.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه از تدوین شیوه‌نامه برنامه‌های هفته کار و کارگر خبر داد و گفت: هفته کارگر فرصتی است که بتوانیم زحمات این عزیزان را به جامعه و مردم معرفی و از تلاشگران عرصه کار و تولید تجلیل کنیم.

ابوعلی مهدی زاده تصریح کرد: دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام برنامه‌های شاخص در اجرای برنامه‌های هفته کار و کارگر اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: در هفته کارگر سعی داریم از کارگران، کارفرمایان، خانواده‌های آنان و خانواده معزز شهدا و مدیران و واحدهای نمونه استان به نحو شایسته ای تقدیر کنیم.

کد خبر 6080132

دیگر خبرها

  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • توانمندسازی نیروهای شرکت گاز در عرصه قرآنی از اولویت‌ها است
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۱ بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران