Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ورزش و جوانان شهرستان نهاوند،گفت: هیئت کشتی و ووشو نهاوند، هیئت‌های برتر و فعال شناخته شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان مهرداد سعدی نژاد اظهار کرد: هیئت کشتی شهرستان نهاوند با توجه به معیارها و ملاک‌های بررسی‌شده در زمینه تعدد مدال‌های کسب‌شده در مسابقات مختلف موفق شد عنوان هیئت برتر شهرستان در بین حدود ۴۰ هیئت فعال را در سال ۹۸ کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کسب ۱۱ مدال رنگارنگ در رقابت‌های کشوری، بین‌المللی و جهانی گفت: از شاخص‌های مهم انتخاب هیئت‌های برتر بحث مدال‌آوری و اقدامات مثبت انجام‌شده در راستای توسعه ورزش کشتی است که هیئت کشتی نهاوند موفق به کسب این عنوان شد.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند، افزود: هیئت کشتی شهرستان نهاوند با همراهی و حمایت هیئت کشتی استان همدان سال گذشته موفق به کسب عنوان برتر در بین هیئت‌های کشتی استان همدان شد.

وی گفت: هیئت ووشو شهرستان نهاوند نیز با توجه به کسب مدال برنز دهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا توسط علی ظفری در کشور برونئی و همچنین تلاش‌های اسدی رئیس و دارایی نایب رئیس این هیئت در آموزش‌وپرورش ورزشکاران مستعد در این رشته عنوان هیئت فعال شهرستان نهاوند را نیز کسب کردند.

سعدی نژاد، تصریح کرد: امیدواریم سایر هیئت‌ها و رشته‌های ورزشی شهرستان نهاوند نیز در سال جاری با توجه به فرصت پیش‌آمده در بحث ویروس کرونا سطح آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌ها افزایش دهند تا شاهد درخشش هرچه بیشتر ورزش و ورزشکاران شهرستان در سطوح مختلف ملی، آسیایی و فراملی باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی نهاوند فدراسیون ووشو شهرستان نهاوند هیئت کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی فریمان در حاشیه بازدید از واحد‌های تولید خوراک دام شهرستان گفت:در شهرستان فریمان ۴ واحد تولیدی خوراک دام و یک واحد تولید مکمل خوراک دام فعال وجود دارد که ۳ واحد تولیدی تولیدات شان از نهاده‌های دامی و یک واحد تولیدی تولیداتش از ضایعات کارخانه جات صنایع غذایی است.

دکتر سیدحبیب حسینی با اشاره به این که میزان تولید واحد‌های فعال در شهرستان بیش از نیاز دامداران منطقه است و مازاد آن به سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شودافزود: دامپزشکی در کنار واحد‌های تولیدی و در راستای کمک به تولید و رفع موانع تولید همراه با رعایت موازین بهداشتی در محصول نهایی از هیچ اقدام و کمکی فروگذاری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن