Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:26:57 GMT

انتقاد باشگاه ترکیه ای از رفتار لوریس کاریوس

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۹۸۸۴

انتقاد باشگاه ترکیه ای از رفتار لوریس کاریوس

باشگاه بشیکتاش از رفتار لوریس کاریوس، دروازه بان خود به ستوه آمده است.


به گزارش "ورزش سه"، لوریس کاریوس بعد از اشتباهات عجیب و فراموش نشدنی در فینال لیگ قهرمانان سال 2018 برابر رئال مادرید و فراهم کردن زمینه شکست لیورپول دیگری جایی در ترکیب این تیم نداشت و باشگاه ترکیه ای بشیکتاش او را با قراردادی دو ساله و قرضی به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما امروز رسانه ها عنوان کردند که لوریس کاریوس قراردادش را به صورت یک طرفه و با حکم فیفا فسخ کرده و قصد دارد دوباره به لیگ برتر بازگردد. حدود یک میلیون و دویست هزار یورو از قرارداد لوریس کاریوس پرداخت نشده بود و او به همین دلیل توانسته علیه باشگاه بشیکتاش حکم بگیرد. اما مدیر این باشگاه به انتقاد از رفتار لوریس کاریوس پرداخته و مدعی شد او درآمدی را می خواسته که زحمتی بابت آن نکشیده است.

 

ادرال تونروگولری مدیر بشیکتاش در این رابطه گفت: "لوریس کاریوس از ما خواسته بود حقوق ماه هایی که او بازی نکرده و رقابت های فوتبال تعطیل بوده نیز پرداخت شود. کاریوس می خواهد از باشگاه بشیتاش جدا شود و تصمیمش را گرفته است. اما ما نمی خواهیم در روزهایی که درآمد نداریم حقوقی پرداخت کنیم."

ترکیه لیورپول بشیکتاش لوریس کاریوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه لیورپول بشیکتاش لوریس کاریوس لوریس کاریوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران، علی عباسی، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ از کل تلفات اعتیاد ۷۳ نفر مرد و مابقی زن هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار ارسالی از مراکز استان در این مدت شهرستان‌های ساری با ۱۷، قائمشهر با ۱۱ و نور با ۸ فوتی بیشترین و شهرستان بابل با یک فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

عضو شورای قضایی استان مازندران خاطرنشان کرد: قطعا حساسیت منطقی خانواده به رفتار فرزندان و حتی حساسیت نسبت به تغییر رفتار همسر و همچنین برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از گرایش جوانان به مواد مخدر و آگاهی از علائم و نشانه‌های اولیه و انجام مشاوره‌های درست از طرف خانواده می‌تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار دوگانه ضد انقلاب‌ها + فیلم
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
  • داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند
  • تشدید رفتار خشونت‌آمیز
  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست