Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ابتدای این برنامه ضمن تشکر از تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها علی‌الخصوص مسجد محله با بهزیستی در زمینه ارائه خدمات به اقشار آسیب پذیر و محروم، از مساجد به عنوان پایگاه و سنگر کمک به محرومین یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان ضمن تشریح خدمات بهزیستی در مقابله با بیماری کرونا با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۶۴ نفر در سطح استان تحت پوشش خدمات بهزیستی می‌باشند، گفت : با تلاش شبانه روزی تمامی پرسنل تاکنون هیچ مورد مبتلا به بیماری در مراکز نگهداری بهزیستی مشاهده و یا گزارش نگردیده است.

او گفت : علاوه بر حمایت‌های دولت، تاکنون ۱۷ میلیارد ریال از محل جذب مشارکت خیرین تامین و به منظور مقابله با کرونا، بین مددجویان و مراکز توزیع گردیده است

مظفری مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه در همایش پویش همدلی با عنوان توزیع بسته‌های معیشتی ۲۰۰ هزار تومانی هدف از اجرای این برنامه را جذب و مشارکت حداکثری خیرین به منظور تهیه بسته معیشتی و توزیع بین نیازمندان عنوان کرد.

مظفری افزود: در اجرای این طرح که با همکاری پایگاه خدمات اورژانس اجتماعی، مراکز کاهش آسیب و مشارکت مسجد محل و ساکنین برگزار شد علاوه بر اطلاع رسانی گسترده به مردم در زمینه رعایت موازین بهداشتی، تست غربالگری کرونا، تست HIV، توزیع یک وعده غذای گرم بین افراد بی خانمان، توزیع اقلام بهداشتی و مواد گندزدا صورت می‌گیرد.

مدیر بهزیستی کرمانشاه ضمن قدردانی از همراهی همیشگی مردم نیک اندیش در زمینه کمک به اقشار نیازمند با اشاره به راه اندازی پویش همدلی در این اداره به منظور کمک به افراد آسیب دیده از انتشار ویروس کرونا گفت: همشهریان محترم در این راستا می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به

شماره کارت بانک رفاه کارگران؛
۵۸۹۴، ۶۳۷۰، ۰۰۰۲، ۲۲۸۲

شماره حساب بانک رفاه کارگران؛
۲۲۶۸۰۵۵۱۷

و کد دستوری؛
*۶۶۵۵*۱۲۰# واریز نمایند.

این مسئول ضمن تقاضا از مالکین محترم ساختمان‌های استیجاری مهد‌های کودک در سطح شهرستان در خصوص پیوستن به این پویش افزود: با توجه به تعطیلی مهد‌های کودک از همان روز‌های ابتدای اعلام شیوع ویروس کرونا و هزینه بالای اجاره بها، مالکین محترم نسبت به هر گونه مساعدت در زمینه بخشش و یا تخفیف در مبلغ اجاره همکاری لازم را به عمل آورند .

 

 

انتهای پیام/د

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کرمانشاه بهزیستی استان مددجویان کمیته امداد حمایت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره ورزش و جوانان گلبهار گفت:این پویش به ابتکار گروه حفظ محیط زیست، هیات کوهنوردی، شهرداری، شورا در سه شنبه‌های آخر هرماه در بوستان‌های گلبهار اجرایی می‌شود.
رضا شهنازی  افزود:در نخستین گام از پویش، پر بازدید‌ترین بوستان گلبهار با مشارکت ۲۰ نفر از حامیان محیط زیست شهری پاکسازی شد.
او گفت: مشارکت و همدلی گسترده حامیان در پویش‌های پاکسازی محیط شهری می‌تواند نوید بخش آینده روشن برای محیط زیست شهری گلبهار باشد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به زودی در کشور
  • همدلی نیاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان با آیین سنتی ورف چال؛ روزی که زنان پادشاهی می‌کنند
  • همدلی نیاکی‌ها و اسکی‌ها لاریجان با آیین سنتی ورف چال؛ روزی که زنان پادشاهی می‌کنند
  • زمینه‌های ایجاد صلح و سازش میان مردم کرمانشاه بالا است
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»