Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، عیسی منصوری در برنامه گفت و گوی ویژه خبری در مورد وام حمایت از اشتغال به ازای هر کارگری که اخراج نشده است، اظهار داشت: این بسته بعد از گفتگوهای متعدد با بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی ارائه شده است. گروه هدف این بسته شامل بنگاه‌های کسب و کاری می‌شود که بیشترین آسییب را در دوره شیوع کرونادیده اند که ۱۱ رسته را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به صورت مشخص‌تر بنگاه‌هایی هستند که کسب و کارهایشان را فعال نگه داشته و نیروی کارشان را حفظ کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تسهیلاتی که بت نرخ سود ۱۲ درصدی ارائه می‌شود برای بنگاه‌های یک نفره ۱۲ میلیون تومان است که شامل دستمزد و درصدی باقی مانده سرمایه در گردش می‌شود، برای واحدهایی که بنا به دستور تعطیل شده اند این رقم ۱۶ میلیون تومان برای هر کارگر است البته این موضوع مشروط به حفظ نیروهاست. همچنین برای وام‌های زیر ۱۲ میلیون تومان با سفته، وام ۱۲ تا ۴۸ میلیون تومان با سفته و ضامن، وام ۵۰ تا ۱۲۰ دو ضامن، وام تا ۱۸۰ میلیون تومان ۳ ضامن و بالاتر از این رقم روال عادی بانک‌ها طی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شلوغ بودن سیستم بانکی، وقفه کوتاهی خواهیم داشت واز هفته سوم اردیبهشت ماه این برنامه اجرا می‌شود.

منصوری گفت: در فاز اول بر اساس داده‌هایی که در اختیار ماست به این نوع از کارفرمایان پیامک می‌دهیم و در صورت تأیید کارفرما، در سامانه کارا ثبت نام می‌کنند و دستگاه مربوطه ظرف دو روز اعمال نظر می‌کند و سپس به بانک عامل اطلاعات ارسال می‌شود و پرداخت صورت می‌گیرد.

منبع: الف

کلیدواژه: میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر از هفته آینده و پس از انجام مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آغاز خواهد شد. البته هفته بیست و پنجم، با دیدار روز پنجشنبه 11 اردیبهشت شمس‌آذر و پیکان کلید می‌خورد در حالی‌که سایر مسابقات، روز جمعه ۱۲ اردیبهشت دنبال می‌شود.

در همین راستا، روز گذشته (شنبه) از سوی باشگاه پیکان نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال شد که در آن، خودروسازان نسبت به تاریخ برگزاری بازی یاد شده، اعتراض کردند.

پیکانی‌ها معتقدند باتوجه به حساسیت مسابقات لیگ در هفته‌های پایانی، آنها هم باید مثل باقی تیم‌ها، روز جمعه بازی کنند، اعتراضی که منطقی به نظر می‌رسد و به‌خاطر عدم وجود تطابق زمانی با رقابت‌های دیگر یا سایر مشکلات مثل میزبانی همزمان دو تیم در یک ورزشگاه، پخش زنده و ناهماهنگی در روز و زمان برگزاری این مسابقه، احتمالا سازمان لیگ با درخواست پیکان موافقت می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • ‌هفته سنندج چه برنامه‌هایی ‌برگزار می‌شود؟
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت روز سنندج
  • ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان اجرا می‌شود
  • سلامت خانواده؛ محور برنامه های هفته سلامت در خراسان رضوی
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • برنامه جهاد کشاورزی برای حمایت از کشاورزان