Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم «چهارراه استانبول» گفت: من نمی‌دانم که در آشفته بازار پیش وضعیت اکران آثار و احتمال موفقیت آنها چگونه خواهد بود، ما در سال جدید با صف طویلی از فیلم‌های اکران نشده روبرو هستیم، در عین حال پروژه‌های جدید هم به این بار سنگین اضافه خواهد کرد. تاریخ انتشار: 09:00 - 04 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۴۸۶۳

پوریا رحیمی سام بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: واقعیت امر همه ما بازیگران در حال حاضر در یک پروسه تعلیق به سر می‌بریم و از شروع شیوع کرونا کاملاً بیکار شده‌ایم، متاسفانه تمام کارهایی که هم برای بازی صحبت کرده‌ بودم فعلا در حالت تعلیق به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر و طی این مدت خانه نشینی مشغول نگارش نمایشنامه‌ای هستم که دوست داشتم امسال روی صحنه ببرم، اما باید منتظر ماند تا وضعیت تئاتر هم مشخص شود، در کل وضعیت سینما و تئاتر وضعیت کاملاً مبهمی است. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم «من می‌ترسم» درباره احتمال موفقیت اکران آنلاین این فیلم افزود: البته هنوز هیچ چیز درباره اکران این فیلم به طور قطعی مشخص نیست، اما به طور کلی پروژه های مستقل همچون «من می‌ترسم» که با هزینه‌های شخصی ساخته می‌شوند، در صف اکران و شرایط آن بسیار آسیب‌پذیرتر هستند. 

وی در همین رابطه تصریح کرد: من نمی‌دانم که در آشفته بازار پیش وضعیت اکران آثار و احتمال موفقیت آنها چگونه خواهد بود، ما در سال جدید با صف طویلی از فیلم‌های اکران نشده روبرو هستیم، در عین حال پروژه‌های جدید هم به این بار سنگین اضافه خواهد کرد. 

بازیگر سریال «کرگدن» اکران آنلاین سینما را عجیب خواند و اذعان کرد: از نظر من کارگردانانی که آثارشان را اکران آنلاین می‌کنند، ریسک بزرگی انجام می‌دهند، زیرا اکران آنلاین یک هندوانه کاملاً در بسته است و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظارش است. 

وی برخورد مناسب با عوامل قاچاق آثار سینمایی را لازم دانست و افزود: متاسفانه ریسک بزرگی که درباره اکران آنلاین آثار سینمایی وجود دارد، نبود راهکار مستند و استانداردی برای مقابله با قاچاق این آثار است، بسیاری از شبکه‌های خارجی مثل نت فلیکس سالهاست که آثار را آنلاین اکران می‌کنند و اتفاقا بسیار هم موفق بوده‌اند اما به دلیل عدم قانون کپی رایت در کشور کمی این نوع از اکران برای سینما سخت خواهد بود. 

«چهارراه استانبول» در همین راستا خاطرنشان کرد: واقعیت امر اکران آنلاین آثار سینما کمی برای من خوشایند نیست، زیرا من فکر می‌کنم که تماشای فیلم در سینما همچون یک آیین است، آیینی که باعث می‌شود چند نفر بلیت تهیه کرده و به تماشای اثری بنشینند، اتفاقی که پس از آن یک گفتمان فرهنگی بوجود می‌آید. این فرایند اتفاقی کاملا جمعی است و جدا از فرایند اقتصادی اکران آنلاین اینکه همه چیز به خانه‌ها منتقل شود برای من جذاب نیست. در کل امیدوارم آثار سینمایی هر تصمیمی که برای اکران می‌گیرند برایشان موجب خیر شود. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران اکران آنلاین آثار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه

پوستر فیلم سینمایی «همسایه شما، زهره» به کارگردانی علی درخشنده که از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود؛ منتشر شد. پوستر این فیلم سینمایی را مجید برزگر طراحی کرده است.

این درام روانشناختی، نخستین اثر سینمایی علی درخشنده است.

رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند در «همسایه شما، زهره» به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.»

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی نسبت به تهیه بلیت و تماشای این فیلم اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • باز هم سال سینمای کمدی؟