Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدلیل شیوع کرونا ویروس جدیدبیش از 30تن محلول ضدعفونی کننده درروستاهای مشکین شهر به همت اداره ورزش این شهرستان توزیع شد.

به گزارش برنا؛ برای پیشگیری از بیماری کرونا به همت اداره ورزش وجوانان شهرستان مشکین شهر ، ورایزنی های خانم فاطمه ایرانخواه مسئول فرهنگی وروابط عمومی این اداره با استاداری اردبیل بیش از 30تن محلول ضدعفونی کننده جهت ضدعفونی روستاهاو خانوارهای حاشیه نشین این شهرستان دریافت و توزیع شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بر همین اساس محلول ضدعفونی کننده دریافت شده ازاستانداری بطور رایگان دراختیاربخشداری های شهرستان مشکین شهرقرارگرفت وورزشکاران و مربیان باتمام توان دراین روزهای کرونایی با ضدعفونی معابر ، خیابا‌‌ن ها وعابربانک ها ومناطق پررفت آمد درکنار مردم هستند. لازم به ذکرهست با توجه به جلسه ای که دراین خصوص بااعضای داوطلب ستادپیشگیری از کرونا که توسط ورزشکاران این اداره تشکیل شده تصمیم براین شد که این ضدعفونی بخاطرراحتی اهالی روستاها درنصف شب انجام گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل ضدعفونی کرونا اردبیل کرونا مشگین شهر محلول ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، صادق پورسالم بیان کرد: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک نام‌گذاری شده است. در این هفته برای افزایش آگاهی مردم و ترویج فرهنگ حفاظت از زمین، برنامه‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها توزیع کیسه‌های پارچه‌ای بین مردم و فروشگاه‌ها است.

وی از آغاز توزیع هزار کیسه پارچه‌ای بین نانوایی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ در استان خبر داد و افزود: کیسه‌های پلاستیکی با منشاء نفت از پلیمر‌هایی تشکیل شده‌اند که به‌سختی تجزیه می‌شوند و ماندگاری آنها در طبیعت ۴۰۰ سال است، اما کیسه‌های پارچه‌ای دارای بافت‌های گیاهی هستند که بعد از ۴ تا ۵ ماه در طبیعت تجزیه می‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر تولید کمتر زباله، کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای، کاهش هزینه و مقاومت بیشتر را از مزایای کیسه‌های پارچه‌ای عنوان کرد.

وی با اشاره به مصوبه اخیر هیات دولت با هدف مصرف کمتر کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌ها و حفاظت از محیط‌زیست، گفت: به فروشگاه‌های زنجیره‌ای ابلاغ شده تا از دادن کیسه پلاستیکی رایگان به مشتریان خودداری کنند.

پورسالم یادآور شد: این کار در بسیاری از کشور‌ها اجرا می‌شود و در کاهش مصرف پلاستیک نقش موثری داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • فیلم| ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی از امروز
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری