Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است:

در پی انتشار شایعه‌ای مبنی بر این‌که باشگاه پرسپولیس به باشگاه شهر خودرو پیشنهاد داده است تا در ازای مبلغ رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی، یکی از بازیکنان خود (سیامک نعمتی) را برای پیوستن به آن تیم، آزاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام می‌شود چنین شایعه‌ای به هیچ‌وجه صحت ندارد. چنین مذاکره‌ای هیچ‌گاه اتفاق نیفتاده است و برنامه‌ای هم برای آن از سوی باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.

باشگاه پرسپولیس درصدد است با ایجاد راهکارهای مناسب درآمد زایی و حل موانع و مشکلات بر سر این راه، ضمن انجام مرحله به مرحله تعهدات خود، ترکیب تیم فوتبال خود را با نظر سرمربی حفظ کند و حتی نسبت به تقویت بیش از پیش آن گام بردارد.

بدون تردید طرح مسائلی از این دست در این مقطع که هنوز 9 هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی‌مانده است و منتظر تعیین وضعیت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هستیم، به هیچ وجه نمی‌تواند درست باشد و از هواداران عزیز و رسانه‌های محترم تقاضا داریم اخبار را از طریق مراجع و منابع رسمی باشگاه دنبال کنند.

104 / 351 سیامک نعمتی شهرخودرو لیگ برتر پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سیامک نعمتی شهرخودرو لیگ برتر پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست

حضور وینگر برزیلی در پالمیراس، رسانه‌های ورزشی را شوکه کرده است.

طرفداری | فلیپه اندرسون به عنوان بازیکن جدید پالمیراس با انتقالی آزاد از لاتزیو به این تیم برزیلی پیوست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پالمیراس، فیلیپه اندرسون با قراردادی سه ساله که تا سال 2027 اعتبار دارد به باشگاه پالمیراس پیوسته است. فیلیپه هفته گذشته پیشنهاد قرارداد سه ساله با یوونتوس را دریافت کرده بود اما او تصمیم گرفت به دلایل خانوادگی به برزیل برگردد.

وینگر سابق لاتزیو پیش از این با انتشار یک بیانیه در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بود که برای تمدید قرارداد با این تیم ایتالیایی به توافق نرسیده است.

فلیپه اندرسون به پالمیراس پیوست

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • رسمی؛ پاکو خمز از تراکتور جدا شد
  • چپ پرسپولیس از کار افتاد! (عکس)
  • آگهی رسمی مزایده پرسپولیس و استقلال
  • آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • انتشار آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی
  • آگهی رسمی مزایده پرسپولیس و استقلال + عکس | چند درصد سهام این ۲ باشگاه عرضه می شود؟
  • قرارداد واردات ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد منعقد می‌ شود
  • رسمی: پرسپولیس فردا قطعا واگذار می‌شود