Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:38:15 GMT

قیمت الکل در قزوین ۱۲.۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۲۶۸۴

قیمت الکل در قزوین ۱۲.۵ درصد افزایش یافت

سعید نبیل روز پنجشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین افزود: چون درحال حاضر الکل از ذرت تهیه می‌شود و قیمت این محصول کشاورزی افزایش یافته است، بنابراین با گران شدن قیمت الکل مواجه‌ هستیم.
وی اضافه کرد: افزایش قیمت الکل باعث شده که قیمت تمام شده محلول‌های ضدعفونی کننده در بازار نیز افزایش یابد و لازم است که نظارت و بازرسی برای جلوگیری از قیمت‌های نامتعارف تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نبیل با بیان اینکه واحدهای بالای ۱۰۰ نفر نیروی کار بیشتر از واحدهای صنفی متوسط و کوچک تحت تأثیر آلودگی قرار دارند، اظهار داشت: هم اکنون ۸۰ درصد اصناف و ۵۰ درصد واحدهای تولیدی در سامانه سلامت ثبت‌نام کرده‌اند و باید برای واحدهای ثبت نام نشده راهکاری بیاندیشیم تا آن‌ها را متقاعد به تمکین از این قانون کنیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تاکید کرد: شروع دیرهنگام برخی اصناف پرتقاضا مانند آرایشگاه‌ها باعث می‌شود که با ازدحام بیشتری در این مکان‌ها روبرو شویم که لازم است که با انجام تدابیر لازم برای بازگشایی این نوع اصناف راهکاری اتخاذ کرد.
نبیل به فعالیت‌های بیرون بر رستورانی اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان لازم است که برای تداخل فعالیت بیرون بری رستوران‌ها با شرایط این ماه برنامه‌ریزی کرد.
وی خاطرنشان کرد: ماسک‌های تولید شده همه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قیمت گذاری و کیفیت سنجی شده و به همه داروخانه‌ها ابلاغ کردیم که این موارد را رعایت کنند. 

از ۳۰ فروردین ماه سال جاری فعالیت مجدد اصناف شروع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین صمت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین صمت ویروس کرونا استان قزوین صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا سقوط کرد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت طلا در بازار جهانی با کاهش ۲.۵ درصدی، به زیر کانال ۲ هزار و ۳۴۰ دلار رفت.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

بر همین اساس، قیمت اونس طلا افت ۶۰دلاری را تجربه کرد و در بازار جهانی ۲ هزار و ۳۳۰ دلار قیمت خورد.

کاهش قیمت طلا از اولین معاملات روز دوشنبه آغاز شد و بررسی‌ها نشان می‌دهد که طی یک هفته گذشته اونس طلا ۴۳ دلار کاهش داشته است. اما همچنان عملکرد یک ماهه بازار، افزایش ۱۷۷ دلاری طلا را نشان می‌دهد.

براساس گزارش بلومبرگ، قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا به‌دنبال آرام شدن تنش‌های ژئوپولیتیکی در خاورمیانه و تعدیل شدن تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن کاهش یافته است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که می‌تواند دورنمای سیاست پولی این کشور را مشخص کند.

پیش بینی می‌شود شاخص هزینه‌کرد فردی در آمریکا ۲.۶ درصد در ماه گذشته میلادی افزایش یافته باشد، در حالی که در فوریه برابر با ۲.۵ درصد بود. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته که می‌تواند قیمت طلا را تحت تاثیر قرار دهد.

افزایش نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را بالا برده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228116 برچسب‌ها طلا

دیگر خبرها

  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی نفت چقدر افزایش یافت؟
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • قیمت طلا کاهش یافت