Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: در شرایط فعلی کشور باید بازار به گونه ای مدیریت شود که اقشار متوسط به پایین جامعه به سبب افزایش قیمت‌ها آسیب کمتری ببینند. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی صبح امروز در دیدار با مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور باید بازار به گونه ای مدیریت شود که اقشار متوسط به پایین جامعه به سبب افزایش قیمت‌ها آسیب کمتری ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حل مشکلات عزم راسخ و تلاش حداکثری می‌خواهد گفت: البته همواره لطف خدا همراه مردم بوده است اما نباید لحظه‌ای در خدمت رسانی به مردم کوتاهی شود.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه امریکای تروریست باید قدردان تلاش گران عرصه تولید بود افزود: این عزیزان که علی‌رغم مشکلات چرخه تولید و اشتغال کشور را در حرکت نگه میدارند امروز جهادگران پرافتخار عرصه جنگ اقتصادی هستند.

ارسال دستورالعمل قیمت گذاری خودرو به ستاد تنظیم بازار/ شیوا: اعضای ستاد در مورد قیمت خودرو اختلاف دارندتأثیر وضعیت بازار نفت بر اقتصاد و زندگی مردم روسیه چگونه است؟تهران| بیش از 590 تن کالای اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در پردیس توزیع می‌شودکمک 195 میلیارد ریالی خانواده بازار سرمایه برای مقابله با کرونا/ تمدید طرح تا پایان اردیبهشت

وی با اشاره به اینکه برخی کمبودها در بازار سبب افزایش قیمت‌ها شده است گفت: به‌نظر می‌رسد در بخش ترویج وزارت جهاد کشاورزی با ورود به موقع و همراهی کشاورزان باید کشت محصولات را به سمت نیازهای ضروری کشور سوق دهد به‌طور مثال در بخش حبوبات با این مشکل روبه‌رو هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید براینکه برخی محصولات کشاورزی هم مصرف آب زیادی دارد و هم نیاز اصلی کشور نیست گفت: هماهنگی بین بازار و کشاورزان می‌تواند به رفع کمبودها کمک کند.

وی با قدردانی از مجموعه صنعت معدن و تجارت استان به سبب کمک و همراهی در بحث تامین اقلام مورد نیاز رزمایش کمک مومنانه گفت: باید مراقبت شود فشار اقتصادی بیشتری به مردم وارد نشود.

انتهای پیام/741/ح

R41405/P/S6,75/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، روحانیون و ائمه جماعات ورامین ظهر پنجشنبه و در آستانه لیالی قدر و ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی با حضور در بیت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان دیدار کردند.

آیت الله محمودی گلپایگانی در این دیدار که به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام الله دوازدهم فروردین و روز جهانی قدس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده این کشور، اعتقادات و باورهای ملت ایران را نشانه رفته اند و در این راستا باید روحانیون و ائمه جماعات در این عرصه به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه ورامین افزود: امروز روحانیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و در صورت همدلی روحانیون، بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در ورامین ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا با استفاده از تفرقه، به اهداف خود برسد و در این راستا باید روحانیت به روشنگری و آگاه سازی مردم بپردازد.

وی گفت: روحانیون باید در تمام زمینه‌ها به ویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.

محمودی گلپایگانی یادآور شد: حضور روحانیون در میان مردم و پاسخ دادن به شبهات و دغدغه‌های آنان یک وظیفه است و باید همه به وظیفه خود عمل کنند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه برخی روحانیون به بیان دغدغه‌های مردم پرداخته و خواستار توجه مدیران به رفع مشکلات شدند.

کد خبر 6064444

دیگر خبرها

  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • تیم اقتصادی دولت سیزدهم نباید اشتباهات دولت قبلی را تکرار کند
  • عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از کودکان بیمارستان اکباتان
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس