Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ اکبر نصرتی رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهتمام دولت به اعطای تسهیلات بانکی حمایتی کرونا ویژه یارانه بگیران،برای دریافت وام یک‌میلیون تومانی نیازی به ثبت‌نام در هیچ سایت و مراجعه حضوری به بانک یا سازمان‌های دولتی نیست،تنها لازم است کد ملی سرپرست خانواده به سرشماره  ۶۳۶۹ ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: داد: کلاهبرداران و سودجویان فضای سایبری با سوءاستفاده از رخداد‌های اخیر و شیوع ویروس کرونا، با راه‌اندازی سایت‌ها و درگاه‌های جعلی تحت عناوین مختلف ازجمله ثبت‌نام و دریافت وام و یارانه، اقدام به سرقت اطلاعات بانکی و فردی شهروندان می‌کنند.

سرهنگ نصرتی با اشاره به اینکه: تمامی پیامک‌های دریافت وام یک‌میلیون تومانی مرتبط با کرونا از سرشمارِ v.refah ارسال می‌شود ادامه داد: شهروندان به پیامک‌هایی که از سایر شماره‌ها ارسال می‌شود توجه نکنند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی گفت:همواره هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس فتا را مدنظر قرار داده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مرکز فوریت‌های پلیسی با کارشناسان این پلیس در میان بگذارید.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس فتا کرونا ویروس پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اسداللهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندان به مأموران پلیس آگاهی الیگودرز و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز، گفت: متهم به کلاهبرداری اعتراف و ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از ایشان کشف شد.

سرهنگ اسداللهی ضمن هشدار به مجرمان و سودجویان که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان فریب افراد فرصت‌طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه‌های قدیمی، باستانی و اشیا عتیقه را نخورند و در صورت برخورد با این‌گونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

کد خبر 6081817

دیگر خبرها

  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری