Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@08:10:32 GMT

عملیات ریل گذاری راە آهن همدان بە سنندج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۴۶۹۸

عملیات ریل گذاری راە آهن همدان بە سنندج آغاز شد

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از آغاز عملیات ریل گذاری راه آهن همدان به سمت سنندج خبر داد و گفت: امیدواریم این پروژه تا پایان امسال به اتمام برسد.

شهرام ملکی امروز (4 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب اظهار کرد: در شرایطی که وضعیت کرونا بر کشور و استان حاکم است با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت (HSE) عملیات اجرایی ریل گذاری مسیر همدان به سنندج فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این پروژه با تأمین اعتبار مناسب در قانون بودجه سال جاری و با پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر استاندار در چند جبهه کاری فعال شده و با عزم و اراده و حمایت‌های دولت، سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی و رفع موانع اجرایی در کمیته مربوطه، این پروژه در سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.

ملکی ابراز امیدواری کرد با اعتباری که در سفر سال گذشته و در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان به این پروژه تزریق شد این طرح بسیار مهم و حیاتی تا پایان سال به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: بی گمان آغاز ریل گذاری راه آهن همدان به سمت سنندج در شرایط اقتصادی کنونی نشانه عزم جدی دولت برای توسعه و آبادانی کردستان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سنندج همدان ریل گذاری راه آهن سنندج همدان ریل گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی استان همدان در بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار استانها -

وجیه‌الله ذکوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار‌ داشت: در سال 1402 بالغ بر 3 هزار و 491 میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان همدان وصول شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 54 درصد رشد داشته و نسبت به بودجه مصوب 100 درصد تحقق پیدا کرده است.

وی همچنین افزود: از مجموع درآمدهای مالیاتی استان 5 هزار و 537 میلیارد تومان نیز سهم شهرداری و دهیاری‌های استان همدان بوده که 177 میلیارد تومان آن مربوط به شهر همدان است.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان بیان کرد: تمامی گزارشات ثبت شده در سامانه‌های مربوط به امور مالیاتی استان با دقت پیگیری و رسیدگی می شود و در پرونده مالیاتی افراد نیز ثبت خواهد شد.

ذکوری افزود: اکثر شرکت های فعال در استان، مالیاتشان را در استان واریز می کند و البته این منابع به خزانه واریز می شود.

وی با بیان اینکه مالیات مطمئن‌ترین منبع برای تامین هزینه های اداره کشور است، بیان کرد: نظام سلطه با اعمال تحریم‌ها مشکلاتی را ایجاد می کند و باید از سیاست اتکای به نفت، تغییر رویه بدهیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان همچنین لزوم جا انداختن فرهنگ مالیاتی تاکید کرد و گفت: وقتی مالیات در جامعه نهادینه شود، این موضوع پاسخگویی نهادهای اجرایی را در هزینه کرد منابع، افزایش می دهد.

ذکوری همچنین در خصوص مالیات پزشکان نیز گفت: اینکه برخی پزشکان در مطب خود دستگاه کارت خوان ندارند در زمینه حسابرس امور مالیاتی فاقد اهمیت است چراکه گردش مالی حساب این افراد به صورت کلی(کارت به کارت، دستگاه پوز و واریز نقدی) محاسبه و مبنای دریافت مالیات قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: نسخه الکترونیک پزشک در دسترس امور مالیاتی قرار می گیرد ضمن اینکه ابزارهایی برای رصد درآمد وجود دارد و با گسترش سامانه های الکترونیکی مسایل و فعالیت های مالی افراد به صورت شفاف قابل رصد و بررسی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با تاکید بر اینکه تمرکز سازمان امور مالیاتی استان همدان در مالیات ستانی، پردرآمدها هستند، ادامه داد: ایجاد امنیت، پاکسازی و سالم‌سازی شهرها و آبادانی با پرداخت مالیات ممکن می شود اما با این حال در مالیات ستانی به دنبال فشار و سنگینی بار پرداخت بر فعالان اقتصادی، کسبه، واحدهای تولید، افراد حقیقی و حقوقی نیستیم.

ذکوری همچنین در پایان تاکید کرد: نظام مالیاتی در راستای حمایت از تولید در یک اقدام بی سابقه نرخ مالیات بر درآمد واحدهای تولیدی را در دو سال گذشته به ترتیب 5 و 7 درصد کاهش داده و برای امسال نیز کاهش 5 درصدی را پیشنهاد داده، لذا هدف سازمان کاهش فشار مالیاتی بر واحدهای تولیدی می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج
  • آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت
  • آغاز عملیات جهش تولید در روستا‌های استان همدان
  • آغاز عملیات توسعه ۶۰۰ متر شبکه آب شهر کبودراهنگ
  • آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور‌های استان همدان