Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی گفت: هفت گروه استهلال از عصر امروز برای رصد هلال ماه مبارک رمضان در خراسان‌جنوبی مستقر می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با بیان اینکه برای رؤیت هلال ماه مبارک رمضان هفت گروه در مناطق مختلف خراسان‌جنوبی مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: این گروه‌ها متشکل از افراد متخصص، معتمد و مجهز به امکانات و تجهیزات کامل از قبیل تلسکوب و دوربین هستند که با رعایت موازین بهداشتی از عصر امروز ماه رمضان را رصد می‌کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه این گروه‌ها در شهر‌های بیرجند، سه‌قلعه، خضری‌دشت‌بیاض، فردوس، بشرویه و طبس مستقر می‌شوند، مطرح کرد: گروه‌های استهلال غروب امروز پنجشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در ارتفاعات استان برای رؤیت هلال ماه رمضان اعزام می‌شوند.

رحیم‌آبادی اعلام کرد: احتمال رصد ماه رمضان امشب ضعیف است و در صورت رؤیت نشدن هلال ماه این گروه‌ها عصر فردا هم برای مشاهده ماه دست به‌کار خواهند شد و روز شنبه ششم اردیبهشت‌ماه اول ماه رمضان خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت گروه‌های رصد هلال ماه رمضان زیرنظر ستاد استهلال کشور انجام و سپس نتیجه به ستاد مرکزی اعلام منعکس می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هلال ماه رمضان گزارش آن به دفتر نماینده ولی فقیه در استان و دفتر رهبر انقلاب اسلامی برای تأیید نهایی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/69039/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی استهلال ماه ماه رمضان رؤیت ماه رمضان آغاز ماه رمضان هلال ماه خراسان جنوبی ماه رمضان هلال ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل انتقال خون استان گفت: : ازابتدای ماه مبارک رمضان  ششمین پویش اهدای خون " مهرسرخ" باهدف ترویج فرهنگ اهدای خون درمراکز خونگیری سراسر استان آغازشده و تا  شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ادامه داشته است. 
کامبیز مهدیزاده  افزود: درطول این مدت ۹۱۶ نفرجهت اهدای خون به مراکزخونگیری مراجعه کردند که ۷۷۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.
وی ازاهدای خون ۱۰۴ نفر برای اولین بار درطول برگزاری پویش خبرداد وگفت: ۴۷۲ نفر ازاهداکنندگان شرکت کننده درپویش اهداکننده مستمر بودند و ۵۴ خانم هم موفق به اهدای خون شدند.
وی از برگزاری  پویش سراسری اهدای خون "فرشتگان رمضان" تاپایان ماه رمضان نیز خبرداد.

دیگر خبرها

  • احتمال رگبار موقت باران
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • جام آسمان، جان زمین را سیراب نکرد/ تداوم عطش در کویر
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • در پویش مهر سرخ ۹۱۶ نفر خون اهداء کردند
  • شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • استقرار تیم‌های امدادی در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی
  • بیش از ۵ هزار مسافر در خراسان جنوبی به پویش بهرفت هلال احمر پیوستند