Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: از محورهای 12 گانه انتخاب معلم فعال در سالجاری، مشارکت و فعالیت معلمان در راستای آموزش مجازی و فعالیت در بستر شبکه شاد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی ظهر امروز در دومین نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم استان بررسی برنامه‌های ستاد به مناسبت روز معلم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به معلمان و فرهنگیان پر تلاش استان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت تمهید مقدمات و برنامه‌ریزی برای بزرگداشت این مناسبت ارزشمند و تکریم مقام شامخ معلمان، گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و عدم برگزاری مراسم هفته معلم همانند سال‌های گذشته، امسال برنامه‌ها با رویکرد متفاوت و با بهره‌گیری از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تجلیل از مقام علم و معلم به زمان خاصی محدود نمی‌شود، تکریم جایگاه معلم را وظیفه همگان دانست و اعلام کرد: بزرگداشت مقام معلم فرصت ارزشمندی برای ارج نهادن و قدرشناسی از زحمات معلمان عزیز است و این اقدام باعث افزایش انگیزه دست‌اندرکاران علم و علم آموزی و ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به مصادیق و محورهای ۱۲ گانه انتخاب معلمان، یادآور شد: امسال یکی از محورهای ۱۲ گانه به انتخاب معلمان فعال و موثر در آموزش مجازی به خصوص نصب، راه‌اندازی و فعالیت در بستر شبکه شاد اختصاص یافته و به همین منظور به هر شهرستان و مناطق سهم ویژه‌ای اختصاص داده شده است.

قربانی همچنین به راه‌اندازی شبکه شاد و آغاز فعالیت معلمان در بستر شاد نیز اشاره کرد و با تاکید بر ورود مدیران، معلمان و دانش‌آموزانی که امکان دسترسی به شبکه شاد دارند، وضعیت استان را در اجرای این برنامه مطلوب دانست و گفت: اقدامات با جدیت انجام و باید پیگیری شود و هرکس به سهم خودش در این امر مهم مشارکت و ایفای نقش کند.  

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان نیز معلم را محور آموزش و پرورش و عنصر اصلی تعلیم و تربیت دانست و گفت: قدردانی از زحمات قشر فرهیخته فرهنگی و معلمان باعث افزایش انگیزه آنان می‌شود.

طالب محمدی با بیان اینکه در ستاد بزرگداشت مقام معلم، انتخاب معلمان برگزیده را در قالب ۱۲ محور و ملاک‌های عمومی و اختصاصی پیش برده‌ایم، گفت: امسال یکی از موضوعات ویژه، تجلیل از معلمان فعال در بستر شاد و فضای مجازی اختصاص داده شده است.

تجلیل از 464 معلم برتر در کردستان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان به تعداد معلمان برتر استان در سال جاری و در سطح استان و شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در هفته معلم از ۴۶۴ معلم برتر تجلیل می‌شود.

محمدی، فضاسازی و انجام امور تبلیغی، معرفی معلمان برتر از طریق برنامه‌های صدا و سیما و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدای فرهنگی را از اهم برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام سال ۹۹ اعلام کرد.

مومنی مسول بسیج فرهنگیان استان نیز به تشریح برنامه‌های بسیج فرهنگیان به مناسبت هفته معلم و بسیج فرهنگیان پرداخت و گفت: تجلیل از ۱۲ فرهنگی بسیجی نمونه استان، تجلیل از ۴۰ نفر از فرهنگیان فعال در عرصه‌های جهادی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین خانواده دانش‌آموزان بی‌بضاعت از جمله برنامه‌های این حوزه است.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: معلم آموزش علم مشارکت بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش انتخاب معلم شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام معلم، ۵۰۰ فرهنگی از ۸ استان جنوب کشور با محوریت آموزش و پرورش فارس، به قله بل در شهرستان اقلید صعود می‌کنند.
کاظم حسینی افزود: در این برنامه ورزشی، معلمان کوهنورد از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و فارس حضور خواهند داشت.
حسینی، بیان کرد: این برنامه ساعت ۶ صبح روز جمعه هفت اردیبهشت با صعود به قله بل آغاز می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: پذیرش کوهنوردان استان‌های مختلف از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در اقلید آغاز و آیین افتتاحیه با حضور معلمان کوهنورد شرکت کننده در این برنامه برگزار‌ می‌شود.
شهرستان اقلید در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • تصویب یک ماده واحده درباره معلم بلاگرها | تعرض به حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان ممنوع
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان