Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی احمدی  امروز پنجشنبه در بیست و هفتمین نشست روسای ۱۳ دانشگاه بزرگ کشور که میزبانی دانشگاه تربیت مدرس به صورت مجازی در حال برگزاری است، افزود: در سال ۹۴ در دانشگاه تربیت مدرس طرحی تصویب شد که بر اساس آن باید دانشگاه تا سال ۱۴۰۴ به جمع ۲٨۰ دانشگاه برتر جهان بپیوندد.
وی گفت: ارتقا میان رشته ای، تعامل بین المللی، خوداکتکایی، پایداری اقتصادی و مدیریتی در کنار ارتقاء آموزشی و پژوهش از اولویت های تعیین شده در این هدفگذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه ۳۷۴ پروژه برای برنامه راهبردی دانشگاه تعریف شده بود، گفت: این پروژه ها تا مهرماه سال ۹٨ به پایان رسید و امیدواریم نتایج آن در بلندمدت و در جامعه دیده شود.
احمدی با بیان اینکه در هدف‌گذاری انجام شده، ۳۷ شاخص در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: یکی از شاخص های راهبردی، پذیرش دانشجوی کیفی است که می تواند برای پیشرفت دانشگاه در هدف‌گذاری که تا سال ۱۴۰۴ تعیین کرده، اثرگذاری بالایی ایفا کند.

در این نشست محمد تقی احمدی و محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران به صورت حضوری با دیگر روسا دانشگاه های بزرگ کشور از طریق ویدئو کنفرانس نشست را برگزار کردند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا محمد تقی احمدی دانشگاه تربیت مدرس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه تربیت مدرس ویروس کرونا دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت مولدسازی اموال مازاد در راستای تأمین تجهیزات مدارس

استاندار همدان گفت: از ظرفیت مولدسازی اموال مازاد برای تأمین تجهیزات مدارس استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز _یکشنبه، بیست و ششم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معلمان در جایگاه انسان‌سازی قرار دارند و تربیت نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان به جهت تربیت صحیح نسل‌های آینده اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: با حمایت‌های وزیر آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، اعتبارات مورد نیاز باید پیش‌بینی و تأمین شود.

استاندار همدان ادامه داد: از ظرفیت مولدسازی اموال مازاد برای تأمین تجهیزات مدارس استفاده شود.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر اینکه معلمان انسان‌ساز هستند، اضافه کرد: حل مشکلات و چالش‌های دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که مسئولیت تربیت فرزندان ایران‌اسلامی را به عهده دارند، ضروری است.

وی همچنین گفت: اقدام دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی، یک حرکت انقلابی بود.

کد خبر 744577

دیگر خبرها

  • دانشگاه تهران در میان ۱۰ دانشگاه اول خاورمیانه
  • تجمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه ایران علیه رژیم صهیونیستی +تصاویر
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • دانشگاه تهران در میان ۱۰ دانشگاه اول خاورمیانه قرار گرفت
  • لزوم استفاده از ظرفیت مولدسازی اموال مازاد در راستای تأمین تجهیزات مدارس
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون
  • بیانیه دانشگاه تربیت مدرس در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند