Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@12:33:02 GMT

زیباسازی ورودی موزه دفاع مقدس فارس

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۵۹۸۸

زیباسازی ورودی موزه دفاع مقدس فارس

ایسنا/فارس روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس اعلام کرد که ورودی مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در شیراز به همت شورا و شهرداری با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال زیباسازی می‌شود.

مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان فارس که در مسیر ورودی شرقی شهر شیراز در جوار حرم های مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و سیدعلاالدین حسین(ع) و اماکن گردشگری همچون خانه زینت الملک وموزه باغ نارنجستان قرار دارد که این مرکز را به عموان یک نقطه گردشگری در شهر شیراز مطرح کرده است که شورای اسلامی و شهرداری شیراز نیز در راستای زیست پذیری و انسان محوری اقدام به زیباسازی ورودیمرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان در جهت استفاده عموم  نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، طرح زیباسازی مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان که فاز اول آن سال 96 به بهره برداری رسید و هم اکنون به مکانی برای حضور اقشار مختلف مردم و گردشگران تبدیل شده، براساس مصوبه شورای شهر و توسط سازمان سیما، منظر و زیباسازی شهرداری شیراز به همت بهسازی و زیباسازی می‌شود.

فاز اول این زیبا سازی در قسمت های زیر پل کابلی حضرت ولی عصر(عج) و با ترکیب فلز و بتن انجام خواهد شد و شامل فضاسازی از تمثال شهداء و دفاع مقدس در جداره ها و ستون‌های این پل است.

فاز دوم این طرح شامل محوطه سازی خواهد بود، در آینده‌ای نزدیک اجرایی و کل طرح تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس دفاع مقدس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده های فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، حمید احمدی گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه  جاده های استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
وی بیان کرد: هم‌اکنون شاهد نزول بارش رحمت الهی به صورت پراکنده در  مسیرهای منتهی به شیراز، داراب، زرین دشت، سروستان، خرامه، کوار، مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد، محدوده خسرو شیرین آباده، فسا، استهبان، نی ریز، جهرم، فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند هستیم که به دلیل ماهیت بارش‌های بهاری شدت و ضعف آن‌ها در ساعت‌های مختلف متفاوت است.
احمدی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ١٤٣ تردد شمار فعال در  جاده های برون شهری، در مقایسه با دیروز،  ٣ درصد کاهش را نشان می‌دهد. 
رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس ادامه داد: همچنین در شبانه‌روز گذشته اوج تردد بین ساعات ٧ تا ٨ صبح دیروز و  در مسیر مرودشت - شیراز و کمترین تردد در  جاده یاسوج - اقلید بین ساعات ١۴ تا ۱۵ ثبت شده شده است.

دیگر خبرها

  • ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • 94 هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • جذب ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری در آرشیو مطبوعات رضوی
  • تردد روان در جاده های فارس
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • تیم رسانه‌ای دستگاه‌های فرهنگی فارس میدان‌دار باشند