Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر والی زاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: روز صدا را باید به تمام کسانی که در این حرفه چه در دوبله و چه در رادیو فعالیت کرده و می کنند تبریک گفت چراکه به عقیده من کسانی که با عشق و علاقه وارد این حرفه شده اند در آینده جزو صداهای ماندگار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا صدای ماندگار به صدایی گفته می شود که سالها در این حرفه فعالیت کرده اما من فکر می کنم اگر زمانی خدای ناکرده در این دنیا نبودیم و صدایمان شنیده شد؛ آن زمان صدا ماندگار خواهد شد.

او افزود: امیدوارم صدای همه فعالان این حوزه ماندگار و مانا باشد؛ در این سالها صدای ماندگار زیاد داشتیم از نصرالله محتشم که از پیشکسوت های این کار بوده تا هنرمندانی مانند سارنگ و بهرامی که وارد این عرصه صدا شده و ماندگار شدند. در دوبله شخصیت های زیادی بوده اند که از نصرالله محتشم تا هم دوره ای های ما نظیر منوچهر اسماعیلی، چنگیز جلیلوند، سعید مظفری و خسروشاهی ماندگار شدند.

والی زاده در پاسخ به این سوال که کدام یک از شخصیت هایی که جای آنها صحبت کرده را دوست دارد، گفت: جای شخصیت های زیادی صحبت کرده ام اما کسانی که به جای آنها صحبت کرده ام و بیشتر به دل نشسته اند، تام هنکس و تام کروز هستند.

پیشکسوت دوبله افزود: من از خبرنگاران تشکر می کنم که چهره فعالان عرصه صدا را در چند دهه گذشته به مردم معرفی کردند تا هم چهره و هم صدا ماندگار شود و خیلی از این اتفاق خوشحال هستم چراکه چند دهه قبل فقط صدا شناخته می شد و کسی چهره ها را نمی شناخت. البته مردم نباشند ما هم نیستیم؛ من قربان مردم بشوم.

والی زاده در مورد شروع کار خود در عرصه صدا گفت: علاقه من به این حرفه از دبستان بوده البته من فیلم و تئاتر هم کار کردم و اصلا از تئاتر به گویندگی کشیده شدم. اینطور است که کسانیکه از تئاتر وارد این عرصه شده اند موفق تر بوده اند. امروز هم مردم ما به گویندگان و گویندگی علاقه زیادی دارند و همواره وقتی سازمان فراخوان گویندگی می دهد تعداد زیادی مشتاق ثبت نام می کنند اما عده کثیری به دلیل پذیرش محدود، موفق به ورود برای کار در این عرصه نمی شوند.

پیشکشوت رادیو ادامه داد: انگیزه ادامه کار برای من فقط عشق است و خیلی از لحظه ها پول و هیچ چیز دیگری اصلا مطرح نیست و مهم عشق به این حرفه است.

والی زاده در پایان گفت: کار در رادیو جذاب بوده و رادیو عشق است. بیست سال از اولین حضورم در رادیو پیام می گذرد و همچنان آنجا هستم. روز اول گفتم محال است که برنامه زنده اجرا کنم اما مدیران وقت رادیو پیام دادند توانایی داری و می توانی؛ با اولین برنامه ای که پشت میکروفون رفتم از تلفن های مخاطبان انقدر انرژی گرفتم که تا الان بیست و یک سال است،  صبحها ساعت چهار صبح بیدار می شوم و شش صبح هم پشت میکروفون هستم که قطعا این اثرِ انرژی مخاطب و عشق به مردم است.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو و تلویزیون رسانه ملی دوبلور پیشکسوت منوچهر والی زاده والی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: تمامی نیروهای نظامی و امنیتی منظومه‌ای از قدرت ملی و اقتدار فراملی برای ایران اسلامی آفریده‌اند و چنان در عرصه مدیریت و دانش نظامی و دفاعی و قدرت بالای عملیات صف و میدان در جغرافیای کلان ایران با هدایت فرماندهی کل قوا پیشرفت حاصل شده که نیروی جمهوری اسلامی ایران از محبوب‌ترین نیروهای مسلح جهان است.

وی افزود: طراحی نرم‌افرازی دانش بنیان عرصه مدیریت و همچنین تولید سخت افزاری نظامی و دفاعی در بردهای مختلف موجب این شده که دیگر، کشوری اجازه فکر تعرض به مرزهای ایران را به خود ندهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق گفت: عملیات اقتدار آفرین پهپادی و موشکی ایران بر ضد رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی نشان از قدرت بالای دانش نظامی و دفاعی و توانمندی در عرصه عملیات در جغرافیای وسیع فراملی بود و همگان دیدند که نیروهای اسلامی ایران این چنین توانمند است و این آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران است و نشان از اقتدار روز افزون نیروهای جمهوری اسلامی ایران دارد.

صفایی بوشهری با تشکر از نیروهای مسلح مستقر در استان و تلاش گران عرصه امنیت گفت: استان بوشهر خط مقدم مقاومت در تمامی عرصه‌ها است.

منبع: فارس

کد خبر 745546

دیگر خبرها

  • گل والی تماشایی مطلق‌زاده به گل گهر (گل گهر 2-2 استقلال خوزستان)
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • گواردیولا: شانس وجود ندارد، رئال عجیب دفاع کرد
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • صدای گرم اسکویی برای همه شنوندگان رادیو خاطره انگیز است
  • اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو