Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مختاری در حاشیه بازدید از روند آماده سازی بسته‌های حمایتی معیشتی طرح محرومیت زدایی که با همراهی مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر قدس انجام شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، آسیب‌های اقتصادی و معیشتی این بیماری در جامعه و در پیش بودن ماه مبارک رمضان، شهرداری و شورای اسلامی قدس برای شرکت در رزمایش همدلی به میدان آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و شهرداری قدس با همیاری شورای اسلامی شهر قدس اقدام به تهیه و آماده سازی ۵۰۰ بسته حمایتی اقلام مواد غذایی و مواد بهداشتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کرده است و این بسته‌ها طی روزهای آینده توزیع خواهد شد.

شهردار قدس بیان داشت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته در قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان قدس و نهادهای حمایتی مربوطه مبنی بر شناسایی خانواده‌های نیازمند، این بسته‌های حمایتی با هماهنگی با ائمه جماعات مساجد شهر قدس به صورت مسجد محور و محله محور توزیع خواهد شد.

مختاری گفت: علی رغم تمام مسائل و مشکلات مالی، اما با تقدیم لایحه طرح تأمین بسته‌های معیشتی حمایتی به صحن شورای اسلامی شهر قدس، اعضای شورای اسلامی با نهایت همکاری، همدلی و استقبال این طرح را به تصویب رساندند.

وی تصریح کرد: شهرداری قدس طبق احساس وظیفه خود در کنار سایر مردم، خیرین و مسئولان تا حد توان در این طرح و همکاری با قرارگاه محرومیت زدایی مشارکت خواهد کرد و امیدواریم با این اقدامات بخش بسیار کوچکی از مشکلات مردم رفع شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه شورای اسلامی شورای اسلامی شهر شهرداری مسجد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شورای اسلامی شهر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.
به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند.
در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که دولت تخصیص‌های بعدی را انجام دهد، مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان