Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@06:55:21 GMT

قابلیت جدید اینستاگرام برای ادای احترام به مردگان!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۷۰۱۹

قابلیت جدید اینستاگرام برای ادای احترام به مردگان!

صراط:

یکی از اتفاقات طبیعی که در زندگی هر شخصی رخ می‌دهد، مرگ است.

این روز‌ها بسیاری از افراد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند و مشخص نیست زمانی که یک فرد از دنیا می‌رود، چه بلایی بر سر صفحه شبکه اجتماعی وی می‌آید. تخمین زده شده است که بیش از ۳۰ میلیون کاربر فیس‌بوک از دنیا رفته‌اند و این شرکت مدت زیادی است که به بستگان یا دوستان نزدیک صاحب پروفایل اجازه داده است که این پروفایل‌ها را به عنوان پروفایل شخصی معرفی کنند که فوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیس‌بوک به کاربران کنترل‌کننده پروفایل مشترکان فوت شده اجازه می‌دهد که پروفایل را مدیریت کنند و به دیگران هم این اجازه را می‌دهد که به شخص از دنیا رفته، ادای احترام کنند.

اکنون، فیس‌بوک در حال کار کردن روی این سرویس است تا بتواند آن را به اینستاگرام منتقل کند. به گفته جین مانچون وونگ که با مهندسی معکوس این قابلیت جدید اینستاگرام را کشف کرده، سرویس جدید اینستاگرام هنوز کامل نیست، اما به نظر می‌رسد در حال توسعه است.

پس از این که این شخص در صفحه خود در اینستاگرام، از قابلیت جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام صحبت کرد، اینستاگرام در جواب وی، این قابلیت جدید را تأیید کرد و جزئیات بیشتری درباره آن منتشر خواهد کرد. اینستاگرام در این رابطه خاطرنشان کرد: ما در حال ایجاد تغییراتی هستیم تا به افراد کمک کنیم تشخیص دهند که آیا حساب اینستاگرام متعلق به شخصی است که درگذشته است یا خیر.

در این روز‌های شیوع ویروس کرونا که بسیاری از جمعیت جهان به آن مبتلا شده‌اند و جان خود را از دست داده‌اند، نیاز به چنین قابلیتی در اینستاگرام به شدت حس می‌شود و انتظار می‌رود که قابلیت جدید اینستاگرام به زودی منتشر شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مرگ قابلیت های اینستاگرام صراط جدید اینستاگرام قابلیت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس

فرمانده کل ارتش پس از ورود به شهر گچساران جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

سرلشکر موسوی پس از استقبال گرم مسئولان در فرودگاه گچساران در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه در راستای کنگره بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد است که از صبح امروز در شهر گچساران آغاز به کار شده‌است.

کد خبر 747765

دیگر خبرها

  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم» ادای احترام کرد
  • ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • رییس‌جمهور به مقام «اقبال لاهوری» ادای احترام کرد
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری + تصاویر
  • ادای احترام آیت الله رئیسی به اقبال لاهوری
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری
  • ادای احترام رئیسی به اقبال لاهوری