Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «هوش برتر» به مرحله نهایی رسید و در حال حاضر هشت شرکت کننده نهایی این مسابقه در حال برگزاری مسابقات رفت و برگشت هستند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، این آخرین فصل از «هوش برتر» در ساختار کنونی است و بعد از این، مسابقه با ساختاری جدید به تولید می رسد.

فصل دهم مسابقه «هوش برتر» از ۲۷ اسفندماه ساعت ۱۹ با اجرای افشین زی‌نوری روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه که در ایام نوروز به صورت هر شبی روی آنتن رفت به تهیه‌کنندگی پیمان پورمقیمی تولید شد و بازی های متفاوتی در این فصل طراحی شد.

«هوش برتر» یکی از مسابقات تلویزیونی است که در چند بخش با بازی‌های شنیداری، دیداری و … هوش و قدرت ذهنی افراد به چالش کشیده می‌شود. این مسابقه از یک اتاق فکر برخوردار است که چند نفر با مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف سوالات آن را طراحی می‌کنند.

شرکت‌کنندگان مسابقه «هوش برتر» از میان نخبگان دانشگاهی انتخاب می‌شوند و در فصل نوروزی این مسابقه، تمام فینالیست‌های دوره‌های قبل به علاوه افرادی که در دوره جدید شرکت کرده‌اند حضور داشتند و حالا این مسابقه در مرحله نهایی قرار دارد تا درنهایت نفرات اول تا چهارم مشخص شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هوش مسابقه شبکه نسیم تلویزیون هوش برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده ۴۰۰ متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

گفتنی است مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات روز جمعه به میزبانی دبی امارات برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088040

دیگر خبرها

  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود