Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آزمایشگاه‌ها و آزمایشگاه مرجع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آزمایشگاه بیمارستان رضوی از نظر سطح کیفیت و انجام کنترل کیفی در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سیمین هیرادفر هم‌زمان با هفته جهانی علوم آزمایشگاهی ضمن حضور در آزمایشگاه بیمارستان رضوی عنوان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر، آزمایشگاه بیمارستان رضوی طی چندین نوبت متوالی، لوح کیفیت آزمایشگاه‌های بیمارستانی را اخذ کرده و در این نوبت ارزیابی نیز امتیاز بسیار خوبی را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آزمایشگاه بیمارستان رضوی پیش از این، طی سال‌های متوالی لوح کیفیت آزمایشگاهی را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و آزمایشگاه مرجع سلامت مرکزی در تهران کسب کرده و در سال جاری نیز از این نظر، استانداردهای لازم را داراست.
دکتر هیرادفر با اشاره به کیفیت بالا در تمامی بخش‌های این آزمایشگاه، تصریح کرد: باید اذعان کرد که آزمایشگاه‌های آسیب‌شناسی تشریحی و بالینی این مرکز توسط متخصصان مجرب اداره می‌شود و از این جهت، بسیار شاخص است.
وی ضمن ابراز خرسندی از اجرای مباحث مرتبط با بهداشت حرفه‌ای و کنترل عفونت در این آزمایشگاه، گفت: امیدوارم با توجه به فضای مناسبی که به‌تازگی در اختیار آزمایشگاه این مرکز درمانی قرار گرفته است، پیشرفت‌های شایان توجهی را در این مرکز شاهد باشیم.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای آموزش عالی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، افزود: دانشگاه‌ها باید بر روی افزایش کیفیت‌بخشی و فضای علمی تمرکز کنند تا ضریب تاثیرگذاری این نهاد افزایش یابد.

وی گفت: همه بخش‌ها و حوز‌ه ها اگر رسالت خودشان را به درستی انجام بدهند نیل به توسعه و اهداف مد نظر راحت‌تر خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: با اتصال ظرفیت‌های بیرونی به ظرفیت‌های دانشگاهی، اهداف مورد نظر به سمت تحقق خواهد رفت.

نظری تاکید کرد: باید با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در نامگذاری شعار سال، جهش تولید در حوزه‌های مختلف در نتیجه مشارکت مردم اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • ۵ طرح محوری خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای مناطق عشایری
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار است