Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان «گمشده در ترجمه» از پروژه‌ جدیدش که با همکاری بیل موری شکل ‌گرفته است، برای نخستین بار حرف زد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، سوفیا کاپولا کارگردان تحسین شده برای نخستین بار درباره فیلم مستقلش «رو به زوال» صحبت کرد.

این فیلم که یکی از مهم‌ترین فیلم‌هایی است که علاقه‌مندان به سینمای مستقل در انتظار آن هستند، پس از مدت‌ها حاصل همکاری این کارگردان برنده اسکار با بیل موری به عنوان بازیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو در فیلم «گمشده در ترجمه» با هم همکاری کرده بودند و سال ۲۰۱۵ نیز در برنامه ویژه کریسمس برای نت‌فلیکس با هم دوباره همکار شده بودند.

اما کمدی-دارم «رو به زوال» که هنوز اکران نشده نخستین همکاری سینمایی این ۲ پس از فیلم «گمشده در ترجمه» است که با آن کاپولا برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و فیلم هم نامزدی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر را برای بیل موری کسب کرد.

کاپولا با شرکت در یک نشست آنلاین درباره جزییات فیلم جدیدش صحبت کرد.

وی گفت: بیل موری و رشیدا جونز بازیگران این فیلم هستند و در نقش یک پدر و دختر بازی می‌کنند. دختر با تاجر موفقی که مارلون وایانز نقشش را ایفا کرده ازدواج کرده است. وی بسیار سفر می‌کند و منشی زیبایی دارد که همسرش را مشکوک کرده است. پدر که فردی خوشگذران بود به بدگمانی او دامن می‌زند زیرا مردان را از زاویه دید خودش می‌بیند.

کاپولا در ادامه گفت این فیلم به نوعی جدالی است بین دو نسل و به نحوه نگاه دو نسل و تاثیر والدین بر روابط زندگی فرندان آنها می‌پردازد.

به گفته کاپولا فیلمبرداری این فیلم مدتی پیش تمام شد.

«رو به زوال» اولین پروژه‌ای است که با همکاری اپل تی‌وی پلاس و استودیوی A۲۴ ساخته شد. کاپولا با فیلم «حلقه بلینگ» با A۲۴ همکاری کرده بود.

روشن نیست این فیلم پیش از اینکه در اپل تی‌وی پلاس ارایه شود چند هفته روی پرده سینماها می‌رود.

کاپولا هم تاکید کرده مخالفتی با سرویس‌های استریمینگ ندارد ولی برایش رابطه سینما و سرویس استریمینگ اهمیت دارد و سعی در درک این رابطه دارد.

وی در این زمینه گفت: به نظرم جالب است که دیگر لازم نیست فیلم شما حداقل ۹۰ دقیقه باشد و می‌تواند کوتاه‌تر یا بلندتر باشد. وی افزود: حتی می توانی کاری را در سه بخش انجام دهی و امکان انجام کارهای مختلفی را ایجاد کرده است. اما آن را خیلی سینما به عنوان سنتی‌اش، نمی‌دانم.

تاریخ اکران «رو به زوال» هنوز مشخص نشده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0032aE

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سوفیا کاپولا سینمای جهان رو به زوال بیل موری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: به منظور کاهش مصرف آب و استفاده مجدد از پساب طرح برگشت پساب تصفیه خانه به سالن رنگ و خطوط تولید در شرکت پارس خودرو اجرا شد.

علیرضا رحمتی افزود: راه اندازی این شبکه و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده منجر به کاهش میزان برداشت از آب‌های زیرزمینی به میزان ۳۵ درصد یعنی حذف برداشت ۷۰۰ متر مکعب آب در طول شبانه روز شده است.

دیگر خبرها

  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • میانجیگری خود را مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهیم
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی
  • درخواست مجدد برای ذکر نام مادر در کارت ملی