Web Analytics Made Easy - Statcounter

امکان تغییر پس زمینه اسکایپ برای کاربران این اپلیکیشن ارتباطی میسر شده است. به لطف این قابلیت دیگر نیازی نیست که اتاق یا دفتر کاری نامرتب خود را در معرض دید فرد مقابل قرار دهید و صرفا کافیست تصویر مورد نظر خود را از آرشیو داخلی سیستم خود انتخاب نمایید تا حین تماس تصویری شما پشت سرتان نمایش داده شود.

ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه از اسکایپ را روی سیستم خود نصب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نظر داشته باشید از نسخه ویندوز 10 استور استفاده نکنید چون بنابر دلایلی این قابلیت را ندارد. البته برخی نسخه های قدیمی اسکایپ امکان محو کردن بک گراند را دارند اما تغییر پس زمینه اسکایپ در آنها امکان پذیر نیست.

تغییر پس زمینه اسکایپ

برای محو کردن پس زمینه تماس های تصویری خود کافیست حین تماس ماوس را روی دکمه Turn Video Off  بگردانید و سپس گزینه Choose Background Effect یا انتخاب افکت پس زمینه را بزنید. آپشن Blur یا محو را انتخاب نمایید تا در طول آن تماس پس زمینه تصویر شما محو شود.

برای تغییر پس زمینه اسکایپ کافیست گزینه Add Image یا افزودن تصویر را انتخاب نمایید و سپس فایل عکسی مورد نظرتان که در هارد درایو سیستم شما وجود دارد را انتخاب نمایید. به این ترتیب بک گراند تصویرتان به صورت خودکار برای آن تماس به روز می شود. برای حذف پس زمینه نیز کافیست عکسی که آپلود کرده بودید را حذف نمایید. برای این منظور کافیست روی ضربدر کوچک سفید رنگ در بالا سمت راست تصویر کلیک نمایید.

چطور پس زمینه همه تماس های ویدیویی اسکایپ را محو یا سفارشی کنیم؟

دستورالعمل های بالا صرفا در مورد تماس هایی اجرا می شود که در حال انجام هستند و اگر می خواهید یک افکت پس زمینه پیش فرض را برای تمامی تماس های ویدیویی خود انتخاب نمایید ابتدا باید روی تصویر پروفایل خود در پنجره اسکایپ کلیک کرده و گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب نمایید.

از تب Audio & Video گزینه Blur را انتخاب کنید تا پس زمینه همه تماس هایتان محو شود و اگر هم میخواهید تصویر دلخواهتان در آنها نمایش داده شود گزینه Add Image را بزنید یا از میان عکس هایی که قبلا آپلود کرده بودید یکی را انتخاب نمایید./دیجیاتو

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انتخاب نمایید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس توخل با سران منچستریونایتد

آفتاب‌‌نیوز :

به نظر می‌رسد توماس توخل در پایان فصل جای اریک تن هاخ را در یونایتد بگیرد. تن هاخ هنوز نتوانسته انتظارات را در منچستریونایتد برآورده کند. شیاطین سرخ در رده هفتم جدول در لیگ برتر قرار دارند و شانسی برای صعود به لیگ قهرمانان ندارند. 

سران یونایتد که از نتایج این فصل راضی نیستند به دنبال جانشینی برای این مربی هستند و به همین خاطر مذاکراتشان را با توماس توخل شروع کردند.

به گزارش کیکر، توماس توخل سرمربی بایرن ممکن است پس از جدایی از مونیخ به دنبال پیوستن به منچستریونایتد باشد. بر اساس این گزارش، سرمربی ۵۰ ساله تماس‌های اولیه با مدیران یونایتد داشته است و گفته می‌شود در صورت توافق فصل بعد هدایت یونایتد را عهده دار خواهد شد.

جیمز رتکلیف، مالک یونایتد، از توخل درخواست کرده فعلا با تیمی مذاکره نکند و در پایان فصل جای تن هاخ را در تیم بگیرد.

در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس منچستریونایتد به سختی از سد کاونتری‌سیتی گذشت و فینالیست شد.

به این ترتیب منچستریونایتد ۵ خرداد در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. این دو تیم فصل قبل هم در فینال بودند و سیتی توانست ۲ بر یک به برتری برسد و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی؛‌ اعلام آمادگی برای کمک به ترانه علیدوستی
  • تماس علی دایی با پدر ترانه علیدوستی
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • کاوشگر بین ستاره ای پس از ۵ ماه با زمین تماس گرفت
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد