Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:30:27 GMT

اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی رمضان در ادارات خوزستان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۷۷۵۸

اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی رمضان در ادارات خوزستان

به گزارش ایرنا پروانه ولوی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر استان در محل استانداری خوزستان اظهار داشت: این شورا برای فرهنگ‌سازی دینی و همچنین سایرعرصه‌های دیگر در حوزه منابع انسانی، برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی در دستور کار دارد و با توجه به در پیش بودن ماه رمضان باید فضای اداری را به‌ گونه‌ای برای کارکنان مهیا کرد تا کارکنان دستگاه ها از فیض و برکات معنوی این ماه نهایت استفاده را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان و رئیس شورای فرهنگی و نیز شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری خوزستان افزود: مصوبات این شوراها باید همواره در جهت رشد و تعالی کارکنان باشد تا آن ها بتوانند در مسیر صحیح و ناب فرهنگ اسلامی گام بردارند.

در ادامه این نشست نیز سایر اعضای شورای فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر استانداری به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند که در پایان با جمع بندی نهایی موارد زیر به تصویب رسید.

طرح ختم قرآن در ماه مبارک رمضان توسط کارکنان، پاسخگویی به مسایل شرعی به صورت مجازی( با توجه به شیوع ویروس کرونا)، برگزاری مسابقات قرآنی و احکام به صورت مجازی در میان کارکنان و طرح هر کارمند یک شهید به منظور تفقد از خانواده‌های شهدا برای اجرا و ابلاغ به تصویب اعضای این شورا رسید.

برچسب‌ها استانداری خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان اهواز استانداری خوزستان اهواز استانداری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بعد از ظهر چهارشنبه طی آئینی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از حجت‌الاسلام والمسلمین رضا طبیب‎‌زاده مجری و کارشناس برنامه «سحرخیزان» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه فارس، تجلیل کرد.

ویژه برنامه سحرگاهی سیمای فارس در تلاش بود با برنامه‌های جذاب قرآنی، معنویت لحظات سحرگاهی را برای مخاطبان دوچندان کند.

ارتباط زنده با خبرنگاران شهرستان‌ها و مطلع کردن بینندگان از حال و هوای سحرگاهی این مناطق، ادعیه و مناجات‌خوانی، گزارش‌های مردمی و بیان احادیث و روایات در خصوص ماه مبارک رمضان از جمله بخش‌های این برنامه بود که در طول ماه مبارک رمضان به مدت ۶۰ دقیقه زنده از سیمای فارس روی آنتن می‌رفت.

کد خبر 6081362

دیگر خبرها

  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور