Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا نامور فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در حاشیه مراسم رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه در محل سالن حوزه شهید شوشتری این شهرستان گفت: در طرح سراسری رزمایش کمک مومنانه که با همکاری بسیجیان "سپاه ناحیه رشتخوار"، امام جمعه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی صورت گرفت، روند توزیع ۳۰۰سبد غذایی به ارزش ۶۰۰میلیون ریال در مناطق محروم رشتخوار با رمز یا صاحب الزمان (عج) در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این سبد‌های غذایی شامل اقلام گوشت، برنج، روغن به ارزش هر سبد ۲۰ میلیون ریال است که در نخستین گام رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در رشتخوار بین محرومان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار با تقدیر از تلاش‌های بسیجیان و همکاری خیرین به منظور عملیاتی کردن، کمک مومنانه، ادامه داد: گام اول رزمایش بسیار خوب برداشته شد و  این روند تا پایان ماه مبارک رمضان با کمک خیرین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام//ا.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش مواسات رزمایش همدلی ویروس کرونا مناطق محروم کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری پیش از ظهر سه شنبه در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در فرمانداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای شاخص دسترسی مردم به کتاب و کتابخانه در تمامی مناطق شهری و روستایی امری مهم و ضروری در راستای توسعه فرهنگی است.

وی عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از متولیان حوزه کتاب به منظور توسعه سطح خدمات خود، نیازمند حمایت سایر دستگاه‌ها و نهادها به ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهرها است.

عسکری بیان کرد: بر این اساس برخی دستگاه‌ها که دارای ساختمان‌های بلااستفاده در مناطق روستایی و حاشیه شهرها هستند می‌توانند حق انتفاع این مکان‌ها را به منظور راه‌اندازی کتابخانه در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار دهند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه ارتقای سرانه مطالعه یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: راه‌اندازی کتابخانه امری عام‌المنفعه است و باید از ظرفیت خیرین نیز در این زمینه استفاده شود.

وی اضافه کرد: سنندج یکی از شهرهای فعال کشور در زمینه فعالیت خیرین است و باید از این ظرفیت به منظور توسعه کتابخانه‌های عمومی استفاده کرد.

کد خبر 6086344

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا