Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه در پی پخش انتشار تصویر حضور برخی معتادین در جنوب شهر تهران مدیرکل زندان‌های تهران در این مورد توضیح داد.

سید حشمت اله حیات الغیب در این زمینه تصریح کرد: افراد آزاد شده اولا زندانی نبودند که بخواهند به مرخصی بیایند یا ازاد شوند بلکه معتادان متجاهری هستند که از باب همکاری بر اساس تفاهم نامه سازمان زندان‌ها و شورای هماهنگی مواد مخدر به صورت موقت در اردوگاه فشافویه نگهداری می‌شدند و فشافویه محل نگهداری معتادین نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افرود: سازمان زندان‌ها بر اساس قانون هیچگونه وظایفی برای نگهداری معتادین متجاهر ندارد بلکه از باب همکاری، نسبت به پذیرش و نگهداری معتادان متجاهر ماده ۱۶ در این اردوگاه به صورت موقت اقدام کرده بود.


مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: این افراد اواخر اسفند ماه و در پی اتمام دوره سه ماهه درمان و طبق قرار قبلی با هماهنگی وتایید تیم درمانگر آزاد می‌شوند و اینکه مطرح شده به دلیل کرونا و کمبود فضا، از اردوگاه آزاد شده‌اند، صحت ندارد.


طبق ماده ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر مسوول مستقیم نگهداری معتادین بر عهده ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی است و قوه قضاییه در این زمینه وظیفه‌ای بر عهده ندارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فشافویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مطلع شدند قاچاقچیان در سطح شهر شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

ملک زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

کد خبر 747035

دیگر خبرها

  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل