Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:29:10 GMT

بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو از شنبه

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۸۵۴۲

بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو از شنبه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، منفرد رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی گفت: همه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی سطح استان از روز شنبه مورخه ۶ اردیبهشت ماه به صورت زوج و فرد پلاک خودرو‌ها به مراجعان خدمات خواهند داد.

او با تاکید بر همراهی هموطنان درمقابله با ویروس کرونا از شهروندان خواست بر اساس رقم آخر پلاک و تطبیق آن با ایام هفته به صورت زوج یا فرد به مراکز مذکور مراجعه نموده و خدمات دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان گفت: هموطنان هنگام مراجعه حتما دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از بروز مشکلات پیشگیری شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد کشته‌ های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید

تین نیوز

 رئیس پلیس راهور با بیان اینکه متاسفانه ۵۱۰ نفر از هموطنان در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند، گفت: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: بیش از 87 هزار نفر از دستگاه های مختلف در طرح نوروزی 1403 شرکت کرده اند

وی افزود: تا امروز 8 صبح بالغ بر 310 میلیون تردد در سطح کشور انجام شده است که نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه متاسفانه 510 نفر از هموطنان در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند، گفت: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان
  • تعداد کشته‌ های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی؛ ۵١٠ کشته/ این استان‌ها بیشترین فراوانی تصادفات را دارند
  • طرح فرهنگی پلیس راهور برای کاهش تصادفات در نائین
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه
  • توقیف ۵۷ دستگاه خودرو در بوکان
  • سارق خودروی شهروند مشهدی در نهبندان دستگیر شد