Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد مهدی بلندیان بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها سازمان بازرسی کل کشور با حضور در خانه شهید خدمت دکتر مهدی وریجی فرزند شهید «رحیم وریجی» با خانواده وی دیدار و به مقام والای وی ادای احترام کرد. تاریخ انتشار: 17:22 - 04 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۵۲۰۰

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمد مهدی بلندیان بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها سازمان بازرسی کل کشور با هیات همراه و حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم به نمایندگی از طرف شهردار تهران و معاونین و کارمندان شرکت، با حضور در خانه شهید خدمت دکتر مهدی وریجی فرزند شهید «رحیم وریجی» با خانواده ایشان دیدار و به مقام والای وی ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار  چوبینه و همکاران ایشان ضمن بیان خاطراتی از این پزشک عرصه سلامت که خود فرزند شهید بزرگوار رحیم وریجی از شهدای بزرگ دفاع مقدس بود به بررسی ابعاد برجسته شخصیت ایشان پرداختند. بیشتربخوانید:     گفت و گوی تلفنی رئیس قوه قضائیه با پدر شهیده نرجس خانعلی‌زاده (پرستار گیلانی) بلندیان نیز ضمن تکریم، تبریک و تسلیت به خانواده دکتر وریجی با بیان این نکته که انسان‌های دغدغه‌مند همواره در خط مقدم جهاد هستند افزود:هیچ لباسی برازنده‌تر از شهادت برای فرزند شهید نیست. فرزندان شهدا همچون پدرانشان در راه اعتلای ایران پیشرو هستند و همواره در این عصر که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال خدشه و نابودی آرمان‌های امام (رضوان الله) هستند با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نمی‌گذارند عَلم آقا ابا عبدالله حسین (ع) زمین بماند و در این مسیر تا پای جان ایستاده اند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا ویروس شهادت فرزند شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تکلیف قانونی مندرج در بند (ی) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر اتصال تمامی آزادراه‌های کشور به پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی، به دلیل عدم تحقق این امر معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

با ورود سازمان بازرسی، در مجموع از ۲۹ آزادراه در دست بهره‌برداری، ۲۴ آزادراه به طور کامل به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض تجهیز شده و ۵ آزادراه دیگر شامل آزادراه‌های اراک-خرم آباد، کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، قم-گرمسار، خرم آباد-پل زال و تهران-شمال باقیمانده که پیگیری این امر نیز در دستور کار است.

بنا بر این گزارش، با تجهیز آزادراه‌های فوق به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض و عدم توقف وسایل نقلیه پشت دروازه‌های مربوطه، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، طبق برآورد انجام شده و بر اساس گزارش وزارت راه، سالانه حدود ۳۶ میلیون لیتر بنزین (معادل ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال) و ۱۷ میلیون لیتر گازوئیل (معادل ۵۶۰۰ میلیارد ریال)، در مصرف سوخت صرفه‌جویی خواهد شد.

در این راستا خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با ارسال نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری‌های به عمل آمده سازمان بازرسی و همچنین تلاش‌های صورت گرفته دست‌اندرکاران ذیربط تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6086059

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود