Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@13:01:05 GMT

پی اس جی باید ایکاردی را حفظ کند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۸۸۹۸

پی اس جی باید ایکاردی را حفظ کند

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه و یوونتوس به باشگاه پاری سن ژرمن توصیه کرد که اجازه جدایی را به ایکاردی ندهد.

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی در تابستان سال قبل بعد از آن که با باشگاه اینتر به مشکل خورد به صورت قرضی از این تیم جدا شد تا پیراهن پاری سن ژرمن را برتن کند.

این مهاجم آرژانتینی در فصل نخست حضورش در پاری سن ژرمن عملکرد خوبی از خود نشان داده است اما ظاهرا این باشگاه فرانسوی علاقه‌ای به نگه داشتن او ندارد و همین باعث شده تا احتمال بازگشت او به ایتالیا زیاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دیوید ترزگه ستاره سابق یوونتوس و تیم ملی فرانسه معتقد است حفظ ایکاردی اقدامی منطقی خواهد بود:« به نظرم بهتر است که پاری سن ژرمن ایکاردی را حفظ کند. او مهاجم بسیار خوبی است و هنوز 27 سال سن دارد و می تواند در  تیم بدرخشد.

 رقم خرید ایکاردی 65 میلیون یورو است و با این رقم نمی‌توان در شرایط کنونی مهاجمان بزرگ را خرید. ایکاردی با شرایط موجود در فوتبال فرانسه و پاری سن ژرمن سازگار شده است و نشان داده است که می‌تواند مهاجم تاثیرگذاری باشد. ایکاردی بهتر است که در پاری سن ژرمن باقی بماند.

می‌دانم که یوونتوس هم ایکاردی را می‌خواهد. او یک مهاجم بسیار خوب و گلزن است و آمار هم نشان داده که شایستگی حضور در پاری سن ژرمن را دارد و باید خرید او نهایی شود.»

دیوید ترزگه مائورو ایکاردی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیوید ترزگه مائورو ایکاردی پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کیلیان ام باپه به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (بارسلونا 1-3 پاری سن ژرمن)

گل کیلیان ام باپه به بارسلونا را مشاهده می کنید.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها