Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن های همراه  حالا این امکان  فراهم شده است تا  آنها بتوانند از فعالیت های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: واکنش آقای بازیگر به رفتار ناپسند سلبریتی با پاکبان زحمتکش ؛ خبر خوش شهاب حسینی برای طرفداران سینما ؛ تصویری خاص از کودکی خانم بازیگر 

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

سالار عقیلی، یکی از خوانندگان موسیقی سنتی کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام خود از آلبوم " از تنهایی گریه مکن " نوشت. عقیلی در این پست نوشت: « چهار سال پیش در چنین روز‌هایی بود که آلبوم موسیقی‌ای متولد شد به نام از تنهایی گریه مکن، با آهنگسازی هنرمند توانمند کشورمان جناب ابوالفضل صادقی نژاد و خوانندگی بنده و بر روی اشعاری از محمدرضا یار عزیز و با تنظیم جناب غلامرضا صادقی نازنین و نوازندگی همسرم خانم حریر شریعت زاده و دیگر نوازندگان سرشناس سرزمینم و به تهیه کنندگی جناب ایوب صادقی و نشر موسسه فرهنگی هنری صدای هنر و پخش موسسه فرهنگی هنری ایران گام در این مدت لطفی که داشتید غیر قابل باور بود، با تک تک قطعات خاطره ساختید و این برای ما غرور انگیز بود، این همه لطف را نمی‌توان جبران کرد و برای جبرانش کاری جز خواندن کار‌های جدید که در خورتان باشد از دستمان بر نمی‌آید، اما نهایت تلاشمان را میکنیم، تنها میتوانم بگویم دوستتان دارم و به مهربانانی، چون شما بر خود می‌بالم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پولاد کیمیایی مطلبی در مورد سیاه چاله در اینستاگرام خود منتشر کرد و از هوادارانش خواست تا به صدای یک سیاه چاله که توسط ناسا منتشر شده گوش کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

داریوش فرضیایی نیز با انتشار یک ویدئو و مطلبی در مورد سوتی های خنده دار اینستاگرامش را بروزرسانی کرد. او در اینستاگرامش نوشت: « یه بار اتفاق میفته هرچقدر هم که حواست جمع باشه مثل دست دادن اشتباهی بنده و از کره اسب پیدا شدن ِ اقای خلیفه. البته ایشون عاشق فالور هست تا جاییکه شب‌ها خواب یک میلیون فالور میبینه.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   سامان احتشامی، یکی از هنرمندان عرصه موسیقی کشورمان با انتشار عکسی از خود به همراه قنبر راستگو، هنرمند اهل هرمزگان و یکی از نوازندگان شناخته‌شده‌ی ساز جفتی در ایران و جهان، تولد این هنرمند باسابقه را به او تبریک گفت. احتشامی در این پست نوشت: « خالو قنبر جان جانان... تولدتون مبارك... چه سعادتى دارم كه در كنارتون هستم   مازیار فلاحی، یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان عکسی قدیمی از خود به همراه برادرانش را در اینستاگرام منتشر کرد. او در توضیح این عکس نوشت: «خشايار -مازيار-شهريار (فلاحيون) . در حياط كودكی انتهای پیام  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این استان آماده برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر شد افزود: آخرین مهلت ارسال آثار در بخش آموزشگاهی تا بیستم اردیبهشت و در بخش هنرستان‌های هنر تا ۳۰ خرداد تمدید شده است.

علیرضا نوروزی زمان برگزاری این جشنواره را اول مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر "لیگ قهرمانی و مسابقات تیمی مراکز آموزش هنر" در ۲ بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری شامل تجسمی، موسیقی، نمایش و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در آذربایجان غربی برگزار و داوری خواهد شد.

وی اضافه کرد: شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری جزو اهداف این المپیاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: شعار المپیاد آموزش هنر نیز «یک‌صدا ایران» در نظر گرفته شده است تا برای تمامی کسانی که مطالبه آموزش هنر را دارند، برنامه‌هایی را اجرا کنیم، آنان را به سمت کارگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و هنرستان‌ها هدایت کنیم و برگزیدگان المپیاد هنر نیز به جشنواره‌های موسیقی، تجسمی و تئاتر فجر راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • سیاه‌چاله چیست و چگونه نور را می‌بلعد؟!
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • این هواپیما هنگام برخاستن از فرودگاه یک چرخ خود را از دست داد | ویدئو
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • عکس| تصویر جدید عموپورنگ در آغوش امیرمحمد/تعجب کاربران از تغییرات داریوش فرضیایی
  • (ویدئو) خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار