Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهرداربابل، با اقدامات مثمرثمر و تلاش روز افزون همکارانم در شهرداری موفق شدیم جلوی احکام قطعی برعلیه شهرداری بابل را بگیریم تا  دراجرای فعالیت های عمرانی و  ارائه خدمات مطلوب  به مردم شهر با مشکل مواجه نشویم.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: مقدمه: یکی از اقدامات ارزنده شهرداری بابل در سال گذشته جلوگیری از احکام قطعی علیه شهرداری این شهربود، اگر جلوی این احکام گرفته نمی شد یقیناً شهرداری بابل می بایست بابت احکام صادره بیش از 500 میلیارد ریال خسارت پرداخت نماید ، با توجه به اینکه در سال گذشته 700میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادانی شهربابل هزینه شده است اگر  جلوی این احکام بموقع گرفته نمی شد یقیناً شهرداری بابل مجبور بود قسمت اعظمی از اعتبار عمرانی شهر را بابت احکام صادره پرداخت نماید  خبرنگار آریا در استان مازندران در گفتگو کوتاه با شهردار این شهر از کم و کیف احکام صادره جویا شد که خلاصه این گفتگو خدمتتان تقدیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمجتبی حکیم شهردار بابل ابتداء چنین گفت: در سال گذشته شهرداری بابل  برای ساماندهی وضعیت شهرداری این شهر ناچار شد  در چند بخش فعالیت یا بنوعی مبارزه  نماید ازیک طرف مردم شریف بابل از ما انتظار داشتند مشکلات شهر را مرتفع نمائیم به زعم بنده حق مسلم این عزیزان بود و ما وظیفه داشتیم خواسته شان را به منصه ظهور برسانیم از منظر دیگرشهرداری  با بدهی 1500 میلیارد ریالی و  احکام قطعی ناخواسته مواجه شد به لطف خدا و حمایت های مردم شریف بابل موفق شدیم از وضعیت بوجود آمده  سر بلند بیرون بیائیم .

با تلاش روزافزون همکارانم در شهرداری موفق شدیم جلوی احکام قطعی برعلیه شهرداری بابل را بگیریم

وی افزود: با اقدامات مثمرثمر و تلاش روز افزون همکارانم در شهرداری موفق شدیم جلوی احکام قطعی برعلیه شهرداری بابل را بگیریم تا  دراجرای فعالیت های عمرانی و  ارائه خدمات مطلوب  به مردم شهر با مشکل مواجه نشویم.

وی در پاسخ به این سئوال ، اگر جلوی احکام صادره گرفته نمی شد شهرداری بابل چه میزان خسارت می بایست پرداخت می کرد ؟ گفت: اگر ما موفق نمی شدیم جلوی احکام صادره را بگیریم می بایست بیش از 500 میلیارد ریال خسارت پرداخت می کردیم این در حالی بود که در سال گذشته شهرداری 700 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی شهر هزینه کرد و اگر این احکام اجرا می شد شهرداری مجبور بود اعتبار عمرانی شهر را تقلیل دهد. به لطف خدا و حمایت مردم توانستیم هم خدمات مطلوب به مردم ارائه نمائیم و هم جلوی احکام صادره را بگیریم.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صادره بگیریم بیش از 500 میلیارد ریال خسارت پرداخت میلیارد ریال شهرداری بابل سال گذشته احکام صادره احکام قطعی موفق شدیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد

اسلام بارانی   اظهارکرد: پدیده فرسایش خندقی یا همان گروگروها علاوه بر خسارات گسترده بر روستاها گربیانگیر خطوط برق نیز شده است.

وی بیان کرد: هر ساله با وجود بارش های سیل آسا متاسفانه خسارات جبران ناپذیری متحمل شرکت توزیع برق می‌شود که این امر موجب بروز خاموشی‌های گسترده‌ای در منطقه می‌شود.

مدیر اداره برق بخش پلان چابهار گفت: امیدواریم با تدبیر مسوولان ترتیبی اتخاذ شود تا شاهد حداقل خسارت در حوزه برق باشیم زیرا اگر جلوی پیشروی پدیده گروگ ها گرفته نشود در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تخریب تمام خطوط برق در دشتیاری خواهیم بود که عملا امکان ساخت شبکه جدید به راحتی میسر نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • تاپ شات؛ شادی اینتری‌ها پس از قطعی شدن بیستمین قهرمانی سری آ
  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد