Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@20:27:58 GMT

آرزوی جالب مرتضی اسدی ؛ بازگشت به تراکتور

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۹۲۷۷

آرزوی جالب مرتضی اسدی ؛ بازگشت به تراکتور

کاپیتان سابق تراکتور ابراز امیدواری کرد روزی بتواند به عنوان مربی به این تیم برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی اسدی یکی از چهره های ویژه و محبوب نزد هواداران تراکتور است؛ کاپیتان آذری زبان و سابق تراکتور که دوران پرفروغی را در این تیم سپری کرد و تنها جام قهرمانی سرخ‌پوشان نیز با دستان او در حذفی بالا رفته، حالا چند سالی است در عرصه مربیگری فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی اسدی که در لیگ نوزدهم نیز دستیار اول فراز کمالوند در پارس جنوبی بود، با استعفای این مربی او نیز تیم بوشهری را ترک کرد. کاپیتان سابق تراکتور درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر نوزدهم گفت:

من فکر می‌کنم تراکتور روند خوبی را در پیش گرفته بود و شانس خوبی برای بالا آمدن در لیگ برتر داشت اما تعطیلی به وجود آمده به خاطر شیوع کرونا بیشتر از همه به ضرر این تیم شد. تراکتور در بین مدعیان قهرمانی شرایط بهتری از نظر فنی داشت اما تعطیلی مسابقات و تمرینات سبب افت تیم می‌شود. امیدوارم کادرفنی بتواند تیم را از شرایط کنونی در بیاورد و با شروع دوباره لیگ برتر بار دیگر تراکتور با نتایجی که کسب می‌کند هواداران را خوشحال کند.

مرتضی اسدی نظرش درباره ادامه مسابقات فوتبال را اینگونه بیان کرد:

به هر حال کرونا یک معضل جهانی است و شما می‌بینید کل دنیا با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کنند. شرایط سختی در تمام کشورها حکم‌فرما شده و همه باید کمک کنیم تا این بحران را پشت سر بگذاریم. امیدوارم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیمی که به صلاح فوتبالیست‌ها و مربیان و فوتبال ایران است را بگیرند تا هیچ‌کس ضرر نکند.

مرتضی اسدی کاپیتان سابق تراکتور درباره شایعه تعطیلی مسابقات با تعیین قهرمانی پرسپولیس گفت:

این مساله منطقی نیست و فکر نمی‌کنم هیچ کشوری برای لیگ خود چنین تصمیمی بگیرد. اگر قرار به تعطیلی است باید بدون تعیین قهرمان باشد، اما فکر می‌کنم به زودی شرایط برای ادامه بازی‌ها مهیا شود.

مرتضی اسدی درباره برنامه‌های خود برای مربیگری تاکید کرد:

من طی دو سال گذشته با حمایت آقای کمالوند کارم را در مربیگری شروع کردم. کلاس‌های مختلف را نیز پشت سر می‌گذارم تا بتوانم از نظر دانش مربیگری نیز خودم را تقویت کنم. شرایطم در این عرصه خوب است و امیدوارم بتوانم روزی در تراکتور کار مربیگری انجام بدهم. من همیشه ارتباط خوبی با هواداران تراکتور داشتم و پرشورها نیز به من لطف داشته‌اند. امیدوارم یک روز به عنوان مربی برگردم و بتوانم داشته‌هایم را در اختیار تیم محبوبم بگذارم.

مرتضی اسدی درباره آینده تراکتور نیز افزود:

من فکر می‌کنم تراکتور امسال در صورت ادامه مسابقات حداقل می‌تواند یک جام را به دست بیاورد. تیم کنونی مجموعه خوبی است که حداقل جام حذفی را می‌تواند به دست بیاورد. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و هواداران خوشحال شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور صنعت نفت آبادان مرتضی اسدی سابق تراکتور مرتضی اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور که قبل از همکاری با پاکو خمس در میانه‌ی راه فصل 02-1401 کارش در لیگ‌برتر را همراه با قربان بردیف پیش برده بود، دوباره تصمیم به انتخاب این سرمربی گرفته و قصد دارد این مربی ترکمن را انتخاب کند.

قربان بردیف که در نیم‌فصل نخست لیگ بیست و دوم هدایت تراکتور را برعهده داشت و این تیم را در میانه جدول قرار داده بود، با نظر محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه دوباره در آستانه بازگشت قرار دارد و احتمالا به زودی معارفه خواهد شد.

باشگاه تراکتور پس از پایان همکاری با قربان بردیف، مذاکرات خود را با یحیی گل‌محمدی و یکی، دو گزینه شاغل در لیگ برتر انجام داده بود، اما در نهایت به قربان بردیف رسیده و این سرمربی دوباره به تبریز برمی‌گردد.

تیم فوتبال تراکتور با کادر فنی موقت در دیدار روز جمعه مقابل نساجی مازندران حاضر خواهد شد، اما پس از این مسابقه قرار است قربان بردیف به‌عنوان سرمربی جدید سرخ پوشان تبریزی معرفی شود.

ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین، دو ستاره خارجی تراکتور که در گذشته شاگرد بردیف بودند هم نظر مثبتی روی این انتخاب داشتند و زنوزی نیز نظر مثبتی روی بازگشت این سرمربی داشته تا جانشین پاکو خمس مشخص شود.

بردیف در آذرماه سال گذشته و پس از نیم‌فصل همکاری با تراکتور تصمیم گرفت به روسیه برود و هدایت سوچی را برعهده بگیرد که البته حضورش روی نیمکت این تیم پس از پنج بازی به پایان رسید تا حالا دوباره در آستانه بازگشت به تراکتور باشد.

کد خبر 845242 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • بازگشت آلوارز به تراکتور
  • بازگشت آلوارز به تیم فوتبال تراکتور
  • بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز