Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - جلسه ویدئوکنفرانسی کمیته اجرایی یوفا امروز (پنجشنبه) برگزار شد. یکی از تصمیمات اعلام شده، تغییر ندادن نام تورنمنت یورو 2020 بود.

به گزارش یوفا، در حال حاضر دو سناریو برای ادامه دادن بازی های فصل جاری وجود دارد. سناریوی اول این است که رقابت های باشگاهی در کشورهای مختلف همزمان با رقابت های اروپایی (لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سناریوی دوم هم این است که رقابت های اروپایی بعد از پایان رقابت های لیگ داخلی در کشورهای مختلف و در ماه آگوست شروع شود. در این جلسه کارگروه های مختلف نتایج تحقیقات شان را ارائه کردند. از لیگ های اروپایی تا اتحادیه باشگاه های اروپایی و FIFPRO اروپا. در کل یوفا می خواهد برنامه ای جامع و هماهنگ برای شروع مجدد بازی ها ارائه کند و تمام موارد ایمنی و بهداشتی در نظر گرفته شود. اولویت اول، سلامت تمام افراد درگیر در رقابت های فوتبال است.

کمیته اجرایی یوفا بر این نکته تاکید دارد که باشگاه ها برای کسب سهمیه حضور در رقابت های اروپایی باید در زمین بازی به نتیجه لازم برسند. بنابراین یوفا از تمام کشورها خواسته شرایط برگزاری بازی ها را مهیا کنند تا سرنوشت لیگ داخلی هر کشور در زمین مشخص شود. اگر شرایط برای ادامه بازی ها با همان فرمت قبلی مهیا نباشد، بازی های باقیمانده از فصل جاری باید با فرمتی متفاوت برگزار شود و باز هم باشگاه ها سهمیه حضور در رقابت های اروپایی را براساس نتیجه ای که در زمین کسب شده به دست بیاورند.

فقط در شرایط زیر است که مسئولان برگزاری لیگ در کشورهای اروپا می توانند رقابت های باشگاهی فصل جاری را لغو کنند:

- دستور رسمی منع برگزاری رقابت های ورزشی در یک کشور که باعث شود فرصتی برای به پایان رساندن فصل جاری رقابت ها قبل از شروع فصل بعد وجود نداشته باشد.

- مشکلات بزرگ اقتصادی که ادامه دادن رقابت های فصل جاری را غیرممکن کند.

اگر لیگ داخلی یک کشور اروپایی به خاطر دلایل فوق لغو شود، یوفا از مسئولان برگزاری آن لیگ می خواهد تیم هایی که سهمیه حضور در رقابت های اروپایی 2020-2021 را کسب می کنند براساس برتری در رقابت های فصل 2019-2020 انتخاب شوند:

- روش انتخاب تیم ها باید بی طرفانه، شفاف و بدون تبعیض باشد.

- مقامات مسئول در کشور موردنظر باید تصمیم نهایی در مورد انتخاب تیم ها را تایید کنند.

البته این حق برای یوفا محفوظ است که تیم های معرفی شده توسط مسئولان لیگ داخلی در کشورهای اروپایی را بررسی یا رد کند. این در صورتی است که لغو بازی های فصل جاری براساس دلایلی که یوفا مشخص کرده اتفاق نیفتاده باشد یا اینکه روند انتخاب تیم ها برای حضور در رقابت های اروپایی فصل بعد، بی طرفانه، شفاف، بدون تبعیض و عادلانه نباشد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حضور در رقابت های اروپایی لیگ داخلی فصل جاری بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود

مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند در پایان فصل جاری مسیر خود را از سرمربی هلندی‌شان جدا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جایگاه اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد با توجه به عملکرد پرفراز و نشیب این تیم در فصل جاری متزلزل به نظر می‌رسد. نشریه انگلیسی «سان» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ تن‌هاخ در آستانه اخراج از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در پایان فصل جاری است.

طبق این گزارش؛ حتی در صورت قهرمانی شیاطین سرخ در رقابت‌های جام حذفی انگلیس، خیلی بعید است که این مربی هلندی بتواند جایگاهش در این تیم را حفظ کند.

پیشتر نشریه «کیکر» آلمان با انتشار خبری مدعی شده بود؛ سِرجیم رتکلیف رئیس گروه INEOS (گروهی که اخیراً 25 درصد سهام باشگاه من‌یونایتد را خرید و بر بخش ورزشی آن کنترل پیدا کرد) با توماس توخل تماس گرفته و احتمال حضور او روی نیمکت منچستریونایتد برای فصل آینده در صورت اخراج تن‌هاخ را جویا شده است. این مربی آلمانی در پایان فصل جاری با توافقی دوجانبه که اخیراً حاصل شد، از سمت سرمربیگری بایرن کنار‌ه‌گیری خواهد کرد.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

منچستریونایتد که یکشنبه شب در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس پس از تساوی 3-3 مقابل کاونتری در جدالی 120 دقیقه‌ای، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و حریف منچسترسیتی در فینال این رقابت‌ها شد، در لیگ برتر انگلیس وضعیت چندان خوبی ندارد و در حال حاضر با 50 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و به نظر شانسی برای کسب سهمیه حضور در یکی از رقابت‌های اروپایی فصل آینده را ندارد.

تن‌هاخ 54 ساله تابستان 2022 بود که هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت و در همان فصل اول این تیم را به قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس رساند و تا فینال جام حذفی انگلیس هم پیشروی کردند. او تا پایان ماه ژوئن 2025 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • این شکلات سطح کلسترول بد را افزایش می‌دهد | چه نوع شکلاتی انتخاب کنیم؟
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی فراهم شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌های اجرایی فراهم شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی فراهم شد