Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ناصری در مراسم آغاز رزمایش کمک مومنانه در استان یزد گفت: این حرکات باید ادامه داشته باشد تا انشاالله با مواسات شما باری از دوش مردمی که مشکل برایشان ایجاد شده برداشته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله محمد رضا ناصری امام جمعه یزد عصر امروز در مراسم آغاز رزمایش کمک مومنانه در استان یزد گفت: اکرام و اطعام نیازمندان و مومنین در تمام ایام به خصوص ماه مبارک رمضان، سفارش بسیاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای کمک به محرومان در کشور اظهار داشت: امیدواریم حرکت های این چنینی که در اثر شیوع   ویروس کرونا تشدید نیز شده و همچنین برکات ماه مبارک رمضان موجب شود این بلا از سر تمام مردم رفع شود.   آیت الله ناصری بیان داشت: امیدوارم همه ما از وقایع اخیر در اثر شیوع این بیماری درس بگیریم و به پوشالی بودن همه قدرت های بشری ایمان بیاوریم.    امام جمعه یزد با تقدیر از همدلی و همکاری خوب همه دستگاه های اجرایی کشور برای مقابله با کرونا گفت: بحمدلله در این رزمایش همه دست به دست هم دادند و برای ریشه کنی بیماری و کمک به مبتلایان و محرومین از هیچ کوششی فروگذار نکردند.   وی گفت: انشاالله این حرکت ها مورد  رضایت خداوند متعال قرار گیرد.   آیت الله ناصری تاکید کرد: دقت شود تا در اجرای این رزمایش تکریم و شانیت مومنین حفظ شده و هیچ کس احساس رنجشی نداشته باشد و این را هدیه خدایی بداند.   وی افزود: البته کارهای دیگری هم باید انجام شود و این حرکات نیز ادامه داشته باشد تا انشاالله با مواسات شما باری از دوش مردمی که مشکل برایشان ایجاد شده برداشته شود.    محمدشجاعان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان یزد نیز در این مراسم با تقدیر از کمک های مردمی اظهار داشت: ما همیشه باید قدردان مردمی باشیم که در همه صحنه ها حضور جدی دارند و در همه عرصه ها پیشتاز هستند.   وی ادامه داد: بسیاری از مردم با همه گیری این ویروس درخواست همکاری داشته اند که این روحیه قابل تقدیر و ستایش است.    شجاعان گفت: امیدوارم خدمتگزار خوبی برای مردم عزیز و ایثارگر کشور باشیم.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد

  نیروهای امدادی از ابتدای شروع بارندگی‌ها در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان، درحال خدمت رسانی هستند.

همزمان با وقوع بارش‌های سیل آسا در سیستان وبلوچستان بویژه جنوب این استان علاوه بر خسارت به زیرساخت‌ها و شکسته شدن رکورد بارش باران، برخی از سدهای این استان مانند زیردان، پیشین، کهیر و سد خاکی سارادان سرریز شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی 
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید