Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست هم‌اندیشی فعالان حوزه صنعت و‌ انجمن‌های خانه صنعت و‌ معدن که با رویکرد جهش تولید برگزار شد، اظهار داشت: در اوایل امسال حتی یک واحد تولید ماسک در استان وجود نداشت و امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در استان تولید می‌شود که جای تقدیر بسیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه در ادامه از اعلام آمادگی جامعه صنعتگران استان برای نقش آفرینی در رزمایش ملی همدلی تجلیل کرد و گفت: صنعت‌گران شریف و دلسوز استان کرمانشاه علاوه بر ارائه کمک‌های متعدد به دانشگاه علوم پزشکی، در رزمایش سراسری همدلی و کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه نیز نقش پر رنگی دارند.

بازوند در ادامه خاطرنشان ساخت: استان کرمانشاه علی رغم تداوم کاهش نرخ بیکاری به دلیل درآمد سرانه پایین در وضعیت شکننده‌ای در برابر آسیب‌های ناشی از بحران کرونا برخوردار است و در حال برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های ناشی از این بحران و افزایش تاب آوری اقتصادی هستیم. 

وی در بخش دیگری از سخنانش، حل مشکلات تولیدکنندگان و صنعت گران را یک اولویت برشمرد و گفت: چندی پیش در نشست با معاون اول رئیس جمهور مشکلات کارآفرینان استان پیگیری شد که خوشبختانه دستور مناسبی از سوی ایشان برای مرتفع شدن آن‌ مشکلات صادر شده است و تلاش می‌کنیم مشکلات مطرح شده در نشست امروز را نیز از طریق معاون اول رئیس جمهور پیگیری کرده و حل و فصل کنیم.

وی در ادامه ریسک پذیری مدیران را یک رویکرد الزامی در سال جهش تولید برشمرد و گفت: بروکراسی اداری یکی از بزرگترین سدهای پیش روی جهش تولید است که تنها با کار جهادی و ریسک پذیری مدیران قابل حل است.

وی تاکید کرد: جهش تولید نسخه ای شفابخش برای جبران عقب‌ماندگی ها است و باید همه برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

وی در ادامه کرمانشاه را یک قطب در صنعت پتروشیمی کشور معرفی کرد و گفت: اکنون سه پتروشیمی بزرگ با اشتغال زایی ۵ هزار نفر در استان کرمانشاه مشغول به فعالیت هستند.

 بازوند ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته به زودی عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم اسلام آباد توسط وزارت نفت آغاز می‌شود که یک تحول چشمگیر در این صنعت ایجاد خواهد کرد. 

وی افزود: همچنین یک شرکت خصوصی ۶۷ درصد سهام پالایشگاه آناهیتا را خریداری کرده و مابقی سهام نیز توسط وزارت نفت خریداری شده و عملیات اجرایی این پروژه عظیم نیز در سال ۹۹ آغاز می‌شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه از دلسوزی‌ها و پیگیری‌های ویژه مهندس زنگنه برای توسعه کرمانشاه به شکل ویژه تقدیر کرد و گفت: گشایش های حاصل شده در دو پروژه پالایشگاه آناهیتا و پتروشیمی چهارم اسلام آباد بدون حمایت‌های ویژه مهندس زنگنه امکان پذیر نبود و همه قدردان این فرزند دلسوز و شایسته کرمانشاه هستیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پتروشیمی استان کرمانشاه عملیات اجرایی پالایشگاه اناهیتا جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۶۰ مرکز خرید تضمینی گندم در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از آماده‌سازی ۶۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم در استان خبر داد.

 علی ملکشاهی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی گندم با آغاز برداشت گندم از مزارع استان فعال خواهند شد، گفت: اقدامات لازم برای ایجاد ۶۰ مرکز خرید تضمینی گندم در استان انجام شده است.

ملکشاهی افزود: امسال هفت مرکز خرید تضمینی دولتی و ۵۳ مرکز خرید تضمینی بخش خصوصی و مباشر تعاون روستایی عهده دار کار خرید تضمینی گندم در استان خواهند شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزود: در صورتی که نیاز باشد امکان افزایش تعداد مراکز خرید تضمینی گندم در استان وجود دارد.

ملکشاهی با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی گندم همزمان با آغاز برداشت محصول از گندمزارهای استان آغاز بکار می‌کنند، گفت: احتمالا برداشت گندم از مناطق گرمسیر استان از نیمه دوم اردیبهشت آغاز خواهد شد.

 وی با اشاره به ادامه‌دار بودن کار برداشت گندم در مناطق سردسیر استان تا اواخر شهریور ماه، گفت: مراکز خرید تضمینی گندم تا پایان فصل برداشت گندم به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

ملکشاهی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های سازمان جهاد کشاورزی استان، امسال میزان خرید گندم در استان از ۸۰۰ هزار تن پیشی خواهد گرفت.

 وی یادآور شد: سال زراعی گذشته بیش از ۸۰۵ هزار تن گندم در استان کرمانشاه تحویل مراکز خرید تضمینی گندم شد و کرمانشاه رتبه چهارم را از نظر خرید تضمینی گندم در کشور کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • تحریم‌ناپذیری در فروش نفت‌خام و تجارت انرژی کشور با اجرای سیاست پالایشگاه‌داری فراسرزمینی
  • لزوم شفافیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی
  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم
  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز خرید تضمینی گندم در کرمانشاه
  • طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳