Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@18:50:52 GMT

اصحاب رسانه در خط مقدم مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۰۳۲۹

اصحاب رسانه در خط مقدم مبارزه با کرونا

امیر سرتیپ دوم صادق نوری روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از برخی از اصحاب رسانه جنوب آذربایجان شرقی اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع و حضور در حساس ترین اماکن و تمامی صحنه ها در این روزها تحسین برانگیز است و از خود گذشتگی این روزهای خبرنگاران در آینده بیشتر خواهد شد.

وی گفت: پادگان امام رضا (ع) مراغه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در شهرستان های جنوب استان به صورت شبانه روزی در حال تلاش بوده و است و اصحاب رسانه در انعکاس زحمات ارتشیان در کنار ما بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فعالیت اصحاب رسانه در این روزها بسیار سخت،  ارزشمند و ماندگار است و از همان روزهای شیوع کرونا قدم به قدم و همپای کادر پزشکی در خط مقدم مقابله با این بیماری منحوس در راستای آگاه کردن مردم رسانه ها حضور فعالی دارند.
نوری خاطرنشان کرد: انعکاس فعالیت های پادگان امام رضا (ع) از جمله فعالیت خودروهای تاکتیکی ضدعفونی کننده در سطح شهر، اقدامات تیم های " ش. م.ر " در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرستان مراغه و شهرستان های همجوار، ویزیت رایگان در سه منطقه شهرستان با شعار مدافعان وطن پاسداران سلامت - ارتش فدای ملت توسط اصحاب رسانه موجب دلگرمی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی است.
رییس عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا (ع) مراغه نیز در این مراسم گفت: در این روزهای حساس که کشورمان از سوی ابرقدرت های دنیا مورد هجمه های مختلف قرار گرفته، اصحاب رسانه پاسخ های دندان شکنی به زیاده خواهی های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی دادند.
حجت الاسلام ناصر الهیاری گفت: انتشار و اطلاع رسانی رشادت های کادر بهداشت و درمان، فعالیت های شبانه روزی نیروهای مسلح، فعالیت نیروهای خودجوش مردمی و رعایت اقدامات بهداشتی از سوی مردم موجب تحسین ایران اسلامی از سوی بسیاری از کشورهای دنیا شد.
وی گفت: اصحاب رسانه با فعالیت ها و انعکاس اخبار کشور نقش بسزایی در این روزها ایفا می کنند و تمامی مسوولان به خصوص نیروهای مسلح قدردان زحمات آن ها هستند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از سجاد عبدی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر مراغه به دلیل انعکاس اخبار پادگان امام رضا (ع) به همراه برخی از خبرنگاران جنوب استان با اهدای لوح سپاسی تجلیل شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام رضا ایران اسلامی بهداشت و درمان شبانه روزی نیروهای مسلح بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پادگان امام رضا اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در میاندوآب

رضا مقدم مدیر جهادکشاورزی میاندوآب در بازدید از مزارع یونجه این شهرستان گفت: بر اساس الگوی کشت ارائه شده از سوی سازمان جهادکشاورزی استان، امسال سطح زیر کشت محصول یونجه در این شهرستان بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار است و بطور متوسط سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه تولید می‌شود.

وی افزود: میاندوآب با وجود دارابودن ۶۴ هزار رأس دام‌سنگین و ۴۰۴ هزار رأس دام‌سبک، یکی از قطب‌های مهم دامپروری استان محسوب می‌شود، از این‌رو کشت نباتات علوفه‌ای از جمله یونجه به‌منظور تولید و تأمین علوفه مورد نیاز احشام از دیرباز در این شهرستان مرسوم بوده به‌طوریکه در تولید علوفه دارای رتبه استانی و کشوری است.

مقدم ادامه داد: همچنین در راستای کنترل عوامل خسارت‌زا و تولید محصول سالم، با صدور اطلاعیه‌های پیش‌آگاهی و اطلاع‌رسانی گسترده در سطح روستا‌ها و فضای مجازی، تاکنون در سطح ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع یونجه، عملیات تلفیقی مبازره با آفت سرخرطومی انجام گرفته است.

وی با مطلوب ارزیابی‌کردن وضعیت مزارع یونجه شهرستان، هدف از این بازدید را بررسی نتایج کنترل و کاهش جمعیت آفت سرخرطومی در این مزارع برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حزب الله: مقر تیپ گولانی را در پادگان «شراگا» هدف قرار دادیم
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در میاندوآب
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه